Datera SA, firma projektująca i wdrażająca rozwiązania telekomunikacyjne, odświeżyła identyfikację wizualną. Wykorzystywana do tej pory w logo Datery magenta (intensywny kolor różowy) zastąpiony został purpurą i kolorem dojrzałej śliwki. Zmieniono również kolor liter w nazwie spółki – z niebiesko-szarego na antracytowy. Logo zostało wzbogacone o claim „telecomunications & IT”.
– Datera nie jest już startupem. To dojrzała spółka, działająca na rynku B2B[1], oferująca sprawdzone rozwiązania zarówno dla dużych operatorów telekomunikacyjnych, jak i dla mniejszych firm, które stawiają na nowoczesną i funkcjonalną komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną. I takie właśnie – dojrzałe, nowoczesne i proste w kształcie i kolorystyce jest nasze odświeżone logo – wyjaśnia Dominik Zimakowski, kierownik marketingu w Datera SA.
Oprócz logo „lifting” przeszły tez wszystkie inne elementy identyfikacji firmy od strony www, przez papiery firmowe, rollupy i flagi, po flotę samochodów.
Autorem zmian w CI Datery jest Rafał Nastały – Art. Director w firmie Admotion, a koordynatorem prac po stronie Datery – Dominik Zimakowski, odpowiedzialny w spółce za obszar marketingu.
Poniżej stare oraz nowe logo firmy:
Nowe logo zdecydowanie ładniejsze…