Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Datera w nowych barwach

Datera SA, firma projektująca i wdrażająca rozwiązania telekomunikacyjne, odświeżyła identyfikację wizualną. Wykorzystywana do tej pory w logo Datery magenta (intensywny kolor różowy) zastąpiony został purpurą i kolorem dojrzałej śliwki. Zmieniono również kolor liter w nazwie spółki – z niebiesko-szarego na antracytowy. Logo zostało wzbogacone o claim „telecomunications & IT”.

 

– Datera nie jest już startupem. To dojrzała spółka, działająca na rynku B2B[1], oferująca sprawdzone rozwiązania zarówno dla dużych operatorów telekomunikacyjnych, jak i dla mniejszych firm, które stawiają na nowoczesną i funkcjonalną komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną. I takie właśnie – dojrzałe, nowoczesne i proste w kształcie i kolorystyce jest nasze odświeżone logo – wyjaśnia Dominik Zimakowski, kierownik marketingu w Datera SA.

 

Oprócz logo „lifting” przeszły tez wszystkie inne elementy identyfikacji firmy od strony www, przez papiery firmowe, rollupy i flagi, po flotę samochodów.

 

Autorem zmian w CI Datery jest Rafał Nastały – Art. Director w firmie Admotion, a koordynatorem prac po stronie Datery – Dominik Zimakowski, odpowiedzialny w spółce za obszar marketingu.

 

Poniżej stare oraz nowe logo firmy:

 

Słownik
1. B2B. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami.
Total
0
Shares
1 komentarz
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

2 tys. automatów Poczty Polskiej

Poczta Polska stawia na intensywny rozwój ekologicznego, wygodnego oraz bezpiecznego sposobu nadawania i odbierania przesyłek. Jednym z najważniejszych celów strategicznych jest…
Czytaj więcej

PayTel i SelfMaker łączą siły

Pandemia wymusza na przedsiębiorcach przyśpieszenie decyzji na temat unowocześnień w prowadzonych przez nich działalnościach. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom PayTel, Krajowa Instytucja Płatnicza oraz SelfMaker – polska firma zajmująca się działalnością badawczo-rozwojową i produkcyjną, podjęły decyzje o rozpoczęciu współpracy.