Comarch i Aspect podpisali umowę partnerską

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Comarch i Aspect podpisali umowę partnerską, dzięki której Comarch rozszerzył swoją ofertę produktową o wdrożenie rozwiązań oferowanych przez Aspect, a także usługi serwisowe i konsultingowe z nimi związane.

 

Aspect powstał w 1973 roku, obecnie koncentruje się na dwóch podstawowych działach – systemach CC (wg Frost & Sullivan – 1 pozycja na światowym rynku dla kampanii wychodzących i 4 pozycja dla kampanii przychodzących) oraz oprogramowaniu WFO[2] (3 pozycja na świecie wg DMG). Od lat zajmuje czołową pozycję w raportach analitycznych Gartner, plasując się w na pozycji lidera rynkowego. Obecnie Aspect zatrudnia ponad 2 000 osób w biurach na całym świecie.

 

– Aspect to jedna z najbardziej innowacyjnych firm dostarczających rozwiązania dla Contact Center[1]. Planujemy wdrażać wszystkie pozycje z ich portfolio, zarówno do raportowania, kampanii wychodzących, jak również te klasy WFM[3] zoptymalizowane pod potrzeby CC – wyjaśnia Michał Szybalski, Product Manager odpowiedzialny za obszar Contact Center w firmie Comarch – Oferta Aspect dopełnia portfolio Comarch w dziedzinie obsługi klienta. Są to rozwiązania typu software only, umożliwiające integrację z wszystkimi platformami telekomunikacyjnymi dostępnymi na rynku.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. WFO. (inaczej Workforce Optimisation) to podejście do zarządzania zasobami ludzkimi w contact center, które ma na celu zoptymalizowanie wydajności…
3. WFM. Inaczej Workforce Managment – zestaw czynności potrzebnych do opracowania planu zatrudnienia i grafików pracy. WFM to także narzędzie…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *