Contact Center nadal liderem rankingu Book of Lists

Spółka Contact Center[1] zajęła I miejsce w 17 edycji rankingu „Book of Lists” opracowywanego przez redakcję anglojęzycznego tygodnika „Warsaw Business Journal”. Już trzeci rok z rzędu Contact Center zajmuje najwyższą pozycję w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies). Ranking został stworzony w oparciu o przychody z marketingu bezpośredniego.

 

„Utrzymanie pierwszej pozycji w rankingu to niewątpliwie potwierdzenie wysokiej i stabilnej pozycji Contact Center na rynku marketingu bezpośredniego. Bardzo nas cieszy, że zaangażowanie i profesjonalizm z jakim podchodzimy do współpracy z klientami przynosi uznanie w postaci wysokich miejsc w rankingach branżowych. Certyfikat Book of Lists to nie jedyne wyróżnienie jakim w ostatnim czasie możemy się poszczycić. Przypomnę chociażby nominację do rankingu Gazele Biznesu publikowanego przez Puls Biznesu czy też wyróżnienie w Konkursie Krajowy Lider Innowacji i Rozwoju. Te prestiżowe wyróżnienia to oprócz nobilitacji również zobowiązanie aby jeszcze sprawniej i elastyczniej sprostać oczekiwaniom naszych klientów i potencjalnych partnerów biznesowych.” – mówi Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center sp. z o.o.

 

Rocznik Book of Lists to największa i najdłużej obecna na polskim rynku wydawniczym polsko-angielska publikacja biznesowa, która w formie ok. 70 rankingów prezentuje ponad 2,5 tys. najlepiej prosperujących firm z poszczególnych sektorów biznesu w Polsce. Rankingi firm tworzone są w oparciu o wyniki, wyrażone w przychodach lub innych specyficznych dla danej branży wartościach. Listy zawierają informacje na temat profilu działalności, klientów, dotychczasowy osiągnięć oraz usług, które dana firma oferuje.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
1 comments
  1. ludzie, co za ściema!!
    od lat wiadomo, ze Contact Center w ponad 90% świadczy usługi dla własnego właściciela czyli TPSA

    jakby odjąć te przychody, to firma ta znalazłaby się może pod koniec drugiej dziesiątki firm marketingu bezpośredniego wg wysokości przychodów,

    albo Gazele Biznesu… co to za problem mieć przez 3 lata wzrastające przychody na tym rynku? Gazele ma większość call center….

    Krajowy Lider Innowacji to płatny konkurs, wiec jak zapłacisz NA PEWNO jakąś nagrodę dostaniesz

    jestem ciekaw przychodów Contact Center po wykluczeniu przychodów od spolek z grupy i spolki matki…

    założę się o duże pieniądze, ze tego firma NIE POKAŻE

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *