Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Interactive Intelligence w programie Microsoft UC

Interactive Intelligence Group Inc. pomyślnie zakończył testy w ramach programu Microsoft Unified Communications[1] Open Interoperability. Testy gwarantują, że klienci Interactive Intelligence korzystający z najnowszej wersji oprogramowania CIC 4.0 zyskają dostęp do zweryfikowanej infrastruktury, optymalnej konfiguracji i wsparcia podczas integracji z Microsoft Lync Server 2010.

 

– Mamy wielu klientów, którzy używają poprzednich wersji naszego oprogramowania zintegrowanych z Lync Server 2010. Po ukończeniu ostatnich testów zyskują oni gwarancję, że po aktualizacji systemu do wersji 4.0 nadal będą mogli korzystać ze wspólnej pomocy technicznej obu dostawców – powiedział Joe Staples, globalny dyrektor marketingu, Interactive Intelligence.

 

Microsoft zakwalifikował CIC 4.0 do współpracy z Lync Server 2010. Kwalifikacja oferuje wspólnym klientom:

  • korporacyjne standardy jakości dźwięku, niezawodności i skalowalności,
  • udokumentowany proces wsparcia ze strony Microsoft i Interactive Intelligence,
  • włączenie wymagań instalacyjnych i konfiguracyjnych do Quick Start Guide,
  • publikację opisów ewentualnych problemów.

 

CIC obejmuje takie funkcje jak: wielokanałowe kolejkowanie mediów, interaktywne odpowiedzi głosowe, nagrywanie połączeń i ekranu, raportowanie, automatyzacja kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, samoobsługa przez internet, zarządzanie wiedzą oraz zautomatyzowane badania satysfakcji klienta.

 

Zintegrowane rozwiązanie pozwala użytkownikom CIC i Lync Server 2010 komunikować się telefonicznie, za pomocą wiadomości błyskawicznych Lync lub poprzez połączenia wideo z poziomu jednego interfejsu. Ponadto obie grupy użytkowników otrzymują synchronizowane informacje o obecności oraz wspólną, ogólnofirmową książkę telefoniczną, którą można przeglądać w aplikacji klienckiej CIC.

 

Słownik
1. Unified Communications. (inaczej UC) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje, wiadomości…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Nowy produkt Voicetel: Maya

Po sukcesie Technologii Brilliance, automatycznej asystentki, która rozumie człowieka i jednocześnie zastępuje przestarzały i frustrujący dla rozmówców system IVR, przyszedł czas na odsłonę nowego produktu. Premiera została znacznie przyspieszona przez popyt, w postaci licznych zapytań, które trafiały do firmy, o możliwość wprowadzenia automatyzacji obsługi klienta, nie tylko telefonów przychodzących ale i również wychodzących . Maya™, bo tak nazywa się najnowszy produkt firmy Voicetel, zostanie wprowadzony do MULTI Agencji Finansowej.
Czytaj więcej

Nieodkryty potencjał Big Data. Rynek na drodze do 203 mld USD

Globalny rynek danych i analityki biznesowej, jest obecnie wyceniany na 130 mld dolarów i będzie rósł w kolejnych latach w dwucyfrowym tempie. Przewiduje się, że w 2020 roku przekroczy już próg 203 mld dolarów. Technologie Big Data rozwijają się sześciokrotnie szybciej niż pozostałe segmenty sektora IT.