Po biurze obsługi klienta Plusa i BZ WBK home.pl otrzymał certyfikat zgodności z normą EN 15838. I jako pierwszy dostawca usług hostingowych w Polsce otrzymał ten prestiżowy certyfikat – certyfikat systemu zarządzania jakością w call contact center[1].
SGS była jednostką certyfikującą, która przeprowadziła cały proces.
Standard EN 15838 przyjmuje, że istnieje wiele dróg dojścia do pożądanych wyników, lecz istnieją skoordynowane metody zarządcze, które w najbardziej odpowiedni sposób wykorzystują zasoby, określające m.in. zdolności i umiejętności agentów, podstawowe standardy rekrutacji, standardy zarządzania i standardy stanowisk pracy. W normie znalazły się także obowiązkowe wskaźniki efektywności i skuteczności oraz jakości (KPI[3]) pracy całego call center[2].
– Wysoka jakość obsługi klienta jest dla home.pl wartością kluczowa i wyróżnia nas na rynku usług hostingowych. Zalety takie jak dostępność 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu i dedykowane kanały obsługi uzupełniane są przez odpowiednie procedury kontaktów i zarządzania pracą” – mówi Marek Pietrusiak, Dyrektor Działu Obsługi Klienta home.pl. – „W home.pl od kilku lat funkcjonują już certyfikowane systemy zarzadzania jakością i bezpieczeństwem informacji. W tym kontekście norma EN 15838 stanowi doskonałe uzupełnienie procesów zachodzących miedzy firma, a klientem” – dodaje Pietrusiak.
– Współpraca z home.pl w procesie audytowania cechowała się dużym profesjonalizmem i rzeczowym podejściem. Jest tak zawsze, gdy certyfikacji poddawane są firmy bardzo dobrze zarządzane. Do posiadanych certyfikatów na zgodności z norma ISO 9001 (systemy zarzadzania jakością) oraz norma ISO 27001 (bezpieczeństwo informacji), home.pl dodał certyfikat na zgodność z normą EN 15838 (jakość pracy call center). A mamy w odniesieniu do wszystkich tych norm bogate doświadczenie.” – stwierdza Adam Sarnaszek, Dyrektor Branży Systems and Services Certification SGS Polska.