Call Center[1] Tools S.A. poinformowała, że podpisała umowę wartości ponad 2,8 mln zł na wykonanie platformy telekomunikacyjnej, doradztwo i świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o system ZIP.
Wartość zawartej umowy to 2 881 600 zł, zaś czas realizacji projektu – do 31 maja 2013 roku. Spółka Call Center Tools jeszcze w tym roku osiągnie z tytułu realizacji tej umowy przychód na poziomie 2 061 600 zł netto, reszta wpłynie na rachunek bankowy spółki w roku 2013.
Spółka w swoim komunikacie poinformowała, że druga strona nie wyraziła zgody na upublicznienie swoich danych.
Słownik
1. ↑ Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
ciekawe, czy tym razem dobrze policzyli i koszty nie zeżrą zysku?
ciekawe, czy drugi podmiot nie jest “zaprzyjaźniony” i komunikat oraz przepływy pieniężne nie mają na celu podbicia kursu akcji…