Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Call Center Tools już z przychodem 2 mln zł

Call Center[1] Tools S.A. poinformowała, że podpisała umowę wartości ponad 2,8 mln zł na wykonanie platformy telekomunikacyjnej, doradztwo i świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o system ZIP.

 

Wartość zawartej umowy to 2 881 600 zł, zaś czas realizacji projektu – do 31 maja 2013 roku. Spółka Call Center Tools jeszcze w tym roku osiągnie z tytułu realizacji tej umowy przychód na poziomie 2 061 600 zł netto, reszta wpłynie na rachunek bankowy spółki w roku 2013.

 

Spółka w swoim komunikacie poinformowała, że druga strona nie wyraziła zgody na upublicznienie swoich danych.

 

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
2 komentarzy
  1. ciekawe, czy drugi podmiot nie jest “zaprzyjaźniony” i komunikat oraz przepływy pieniężne nie mają na celu podbicia kursu akcji…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy

TAI w SMB

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego poinformowało, że decyzją Zarządu SMB dnia 12 kwietnia br. do grona członków SMB została przyjęta…
Czytaj więcej

Tysiące sklepów działających jako punkty pocztowe

Tylko do połowy września 2021 roku statut placówki pocztowej, wpisując odpowiedni kod PKD w bieżącą działalność, otrzymało ponad 6 tys. sklepów w Polsce. To ponad 300 proc. więcej niż rok wcześniej. To też doskonała i żywa odpowiedzi handlu na wprowadzony zakaz sprzedaży w niedzielę.