Call Center Tools już z przychodem 2 mln zł

Call Center[1] Tools S.A. poinformowała, że podpisała umowę wartości ponad 2,8 mln zł na wykonanie platformy telekomunikacyjnej, doradztwo i świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o system ZIP.

 

Wartość zawartej umowy to 2 881 600 zł, zaś czas realizacji projektu – do 31 maja 2013 roku. Spółka Call Center Tools jeszcze w tym roku osiągnie z tytułu realizacji tej umowy przychód na poziomie 2 061 600 zł netto, reszta wpłynie na rachunek bankowy spółki w roku 2013.

 

Spółka w swoim komunikacie poinformowała, że druga strona nie wyraziła zgody na upublicznienie swoich danych.

 

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2 comments
  1. ciekawe, czy drugi podmiot nie jest “zaprzyjaźniony” i komunikat oraz przepływy pieniężne nie mają na celu podbicia kursu akcji…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *