Koleje Mazowieckie uruchomiły call center

22 364 44 44 – to nowy numer informacji dla podróżnych w Kolejach Mazowieckich. Przez całą dobę można spytać o bieżące utrudnienia, rozkład jazdy, ceny biletów czy aktualne oferty. Informacji tych udzielają pracownicy nowo otwartego Call Center[1] na stacji Warszawa Powiśle.

 

Pod nowym numerem dzwoniący mogą również otrzymać informacje na temat usług innych przewoźników, a także pomocy przy przejazdach osobom niepełnosprawnym i o ograniczonej sprawności ruchowej. Dla wygody pasażerów udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo. W każdej chwili podróżny może też połączyć się z konsultantem, wybierając odpowiedni numer z klawiatury telefonu.

 

Nowy punkt informacji pasażerskiej Kolei Mazowieckich został zbudowany przy wykorzystaniu usługi plus wIVR dostarczonej przez Polkomtel S.A. Usługa łączy w sobie interaktywny kontakt z osobami dzwoniącymi oraz pełną obsługę telekomunikacyjną, między innymi łącza i numer dostępowy. Dzięki zaawansowanym możliwościom systemu, konsultanci mogą obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie. Na chwilę obecną funkcjonuje 7 stanowisk, z których dwa poza Warszawą – w Siedlcach i Radomiu. Stanowiska wyposażone są w aparaty telefoniczne nowej generacji wraz z profesjonalnymi słuchawkami i mikrofonami.

 

– Wkrótce uruchomimy zakup biletów przez Internet, będziemy instalować biletomaty stacjonarne i mobilne oraz nowoczesne stanowiska kasowe – zapowiada Artur Radwan, prezes zarządu Spółki Koleje Mazowieckie. – Już w tej chwili możliwy jest zakup biletu przez telefon komórkowy.

 

W postępowaniu ofertowym udział brały m.in.: Netia, P4 (operator sieci Play), Wind Telecom i CF Consulting – właściciel serwisu callcenternews.pl).

Źródło: własne / WNP.pl

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments
  1. “…każde wyposażone w aparat telefoniczny nowej generacji wraz ze słuchawkami i mikrofonem….” a w co może być wyposażone stanowisko konsultanta?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *