22 364 44 44 – to nowy numer informacji dla podróżnych w Kolejach Mazowieckich. Przez całą dobę można spytać o bieżące utrudnienia, rozkład jazdy, ceny biletów czy aktualne oferty. Informacji tych udzielają pracownicy nowo otwartego Call Center[1] na stacji Warszawa Powiśle.
Pod nowym numerem dzwoniący mogą również otrzymać informacje na temat usług innych przewoźników, a także pomocy przy przejazdach osobom niepełnosprawnym i o ograniczonej sprawności ruchowej. Dla wygody pasażerów udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo. W każdej chwili podróżny może też połączyć się z konsultantem, wybierając odpowiedni numer z klawiatury telefonu.
Nowy punkt informacji pasażerskiej Kolei Mazowieckich został zbudowany przy wykorzystaniu usługi plus wIVR dostarczonej przez Polkomtel S.A. Usługa łączy w sobie interaktywny kontakt z osobami dzwoniącymi oraz pełną obsługę telekomunikacyjną, między innymi łącza i numer dostępowy. Dzięki zaawansowanym możliwościom systemu, konsultanci mogą obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie. Na chwilę obecną funkcjonuje 7 stanowisk, z których dwa poza Warszawą – w Siedlcach i Radomiu. Stanowiska wyposażone są w aparaty telefoniczne nowej generacji wraz z profesjonalnymi słuchawkami i mikrofonami.
– Wkrótce uruchomimy zakup biletów przez Internet, będziemy instalować biletomaty stacjonarne i mobilne oraz nowoczesne stanowiska kasowe – zapowiada Artur Radwan, prezes zarządu Spółki Koleje Mazowieckie. – Już w tej chwili możliwy jest zakup biletu przez telefon komórkowy.
W postępowaniu ofertowym udział brały m.in.: Netia, P4 (operator sieci Play), Wind Telecom i CF Consulting – właściciel serwisu callcenternews.pl).
Źródło: własne / WNP.pl
“…każde wyposażone w aparat telefoniczny nowej generacji wraz ze słuchawkami i mikrofonem….” a w co może być wyposażone stanowisko konsultanta?