Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

„To były bardzo owocne targi”- Alfavox na Call Center World 2012

Alfavox wziął udział w tegorocznych międzynarodowych targach call center[1] w Berlinie. Podczas Call Center World reprezentanci firmy odbyli wiele spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami, wymieniając się doświadczeniami oraz poglądami, dzięki czemu umocnili istniejące i nawiązali nowe więzi biznesowe. „To zaowocuje w niedalekiej przyszłości ścisłą współpracą” – prognozuje Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

 

W tegorocznych targach Call Center World uczestniczyły setki menedżerów i przedstawicieli firm z branży call center. Dominowali reprezentanci rynku niemieckiego, a także polskiego, tureckiego, skandynawskiego, brytyjskiego, włoskiego oraz wschodnioeuropejskiego. Dzięki temu Alfavox mógł nawiązać nowe kontakty na rynkach, na które zamierza wprowadzić swoje rozwiązania.

 

– Systemy z rodziny alfa wzbudziły zainteresowanie m.in. wśród Włochów, co zwiększa naszą szansę na zaistnienie na rynku włoskim – komentuje Janusz Tomiczek.

 

Eksperci Alfavox przeprowadzili dziesiątki rozmów i prezentacji dla zainteresowanych rozwiązaniami alfa. Wspólnie z niemieckim partnerem, firmą absolute.contacts, Alfavox nawiązał kilkanaście interesujących znajomości z firmami, które wykazują chęć współpracy, partnerstwa lub zakupu systemów alfa.

 

– Nawiązane nowe kontakty biznesowe pozwalają nam z dużym optymizmem patrzeć na przyszłość firmy i nasze plany ekspansji zagranicznej. Dzięki współpracy z poznanym podczas CCW przedsiębiorstwami otwiera się przed nami wiele nowych możliwości, które na pewno doprowadzą do kolejnych zagranicznych kontraktów – mówi Janusz Tomiczek.

 

Udział w targach to nie tylko nowe kontakty, ale również prezentacja firmy Alfavox i jej rozwiązań na międzynarodowym rynku call center. Obecność przedsiębiorstwa z Bielska-Białej na tej skali prestiżowej imprezie potwierdza światowy poziom działalności i konkurencyjności Alfavox.

 

Call Center World to największe międzynarodowe targi w branży. W tym roku odbyła się XIV edycja impreza, w której udział wzięło niemal 8 tysięcy uczestników.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy