Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Veracomp nagrodzony w konkursie Jabry

Jabra, w ramach programu Jabra WIN, postanowiła nagrodzić całoroczną pracę swoich partnerów. Podczas konferencji, która odbyła się w dniach 25-27 stycznia w Rzymie, ogłoszono wyniki konkursu partnerskiego. Zwycięzcą i Partnerem Roku 2012 marki Jabra w regionie EMEA została firma Veracomp.

 

– Organizując konkurs zależało nam na docenieniu efektywności działań partnerów Jabry w Polsce oraz w całym regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wyniki, jakie wspólnie udało nam się osiągnąć w roku 2011, stanowią najlepsze potwierdzenie skuteczności naszej strategii partnerskiej – powiedział Gregor Kniper, Regionalny Dyrektor Zarządzający CC&O Jabra.

 

Ubiegły rok zarówno Jabra, jak i jej partnerzy zakończyli z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży w regionie EMEA. Taki sukces firma upatruje w swojej szerokiej ofercie rozwiązań komunikacyjnych oraz ich zoptymalizowaniu pod kątem technologii komunikacji zintegrowanej (Unified Communications[1]).

 

„Rosnąca popularność urządzeń mobilnych, jak tablety czy smartphony wpływa na coraz większe zainteresowanie firm koncepcją UC[2]. Satysfakcjonujące wyniki Jabry to efekt idealnego wpisania naszego portfolio sprzętów w potrzeby klientów. Wielofunkcyjne zestawy słuchawkowe to ważny element strategii komunikacji zintegrowanej w firmach oraz efektywne narzędzie pracy zdalnej” – wyjaśnił Kniper.

 

W styczniowej konferencji w Rzymie uczestniczyło ponad 200 partnerów marki Jabra z obszaru EMEA oraz sponsorzy, w tym Avaya oraz Microsoft. Podczas spotkania oprócz przyznania nagród, dyskutowano także o dalszym rozwoju strategii partnerskiej firmy Jabra oraz możliwościach biznesowych w poszczególnych regionach.

 

– Pozycja rynkowa Jabry to w dużej mierze intensywność działań w ramach sieci partnerskiej. Dlatego też wciąż podejmuje nowe inicjatywy w celu jej udoskonalania.

W zeszłym roku uruchomiliśmy Program Partnerski Jabra WIN, który jest podstawą budowania relacji pomiędzy marką Jabra, partnerami a jej klientami. Wierzymy w jego powodzenie i mamy nadzieję, że pozwoli na dalszą ekspansję firmy i wzrost jakości kontaktów pomiędzy partnerami a klientami – poinformował Gregor Kniper, Regionalny Dyrektor Zarządzający Jabra.

 

Słownik
1. Unified Communications. (inaczej UC) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje, wiadomości…
2. UC. (inaczej Unified Communications) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje,…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Andrzej Gibas nowym Dyrektorem Zarządzającym SAP Polska

SAP Polska, oddział globalnego lidera rynku oprogramowania dla biznesu, wybrał nowego Dyrektora Zarządzającego. Stanowisko to objął Andrzej Gibas, menedżer z doświadczeniem w pracy w największych światowych firmach technologicznych. Zastąpi on na tym stanowisku Kingę Piecuch, która w maju br. awansowała w europejskich strukturach SAP.
Czytaj więcej

“Telemarketer” pomoże naprawić czołg

Amerykańska armia bierze pod uwagę wprowadzenie zdalnych napraw sprzętu wojskowego, czerpiąc inspirację z doświadczeń Ukrainy w tym zakresie. Ukraina, od początku konfliktu, skutecznie wykorzystuje specjalistyczne call center, które umożliwia jej żołnierzom bezpośredni kontakt z amerykańskimi mechanikami i ekspertami w celu zdalnej naprawy sprzętu wojskowego na linii frontu.