Jabra, w ramach programu Jabra WIN, postanowiła nagrodzić całoroczną pracę swoich partnerów. Podczas konferencji, która odbyła się w dniach 25-27 stycznia w Rzymie, ogłoszono wyniki konkursu partnerskiego. Zwycięzcą i Partnerem Roku 2012 marki Jabra w regionie EMEA została firma Veracomp.
– Organizując konkurs zależało nam na docenieniu efektywności działań partnerów Jabry w Polsce oraz w całym regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wyniki, jakie wspólnie udało nam się osiągnąć w roku 2011, stanowią najlepsze potwierdzenie skuteczności naszej strategii partnerskiej – powiedział Gregor Kniper, Regionalny Dyrektor Zarządzający CC&O Jabra.
Ubiegły rok zarówno Jabra, jak i jej partnerzy zakończyli z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży w regionie EMEA. Taki sukces firma upatruje w swojej szerokiej ofercie rozwiązań komunikacyjnych oraz ich zoptymalizowaniu pod kątem technologii komunikacji zintegrowanej (Unified Communications[1]).
„Rosnąca popularność urządzeń mobilnych, jak tablety czy smartphony wpływa na coraz większe zainteresowanie firm koncepcją UC[2]. Satysfakcjonujące wyniki Jabry to efekt idealnego wpisania naszego portfolio sprzętów w potrzeby klientów. Wielofunkcyjne zestawy słuchawkowe to ważny element strategii komunikacji zintegrowanej w firmach oraz efektywne narzędzie pracy zdalnej” – wyjaśnił Kniper.
W styczniowej konferencji w Rzymie uczestniczyło ponad 200 partnerów marki Jabra z obszaru EMEA oraz sponsorzy, w tym Avaya oraz Microsoft. Podczas spotkania oprócz przyznania nagród, dyskutowano także o dalszym rozwoju strategii partnerskiej firmy Jabra oraz możliwościach biznesowych w poszczególnych regionach.
– Pozycja rynkowa Jabry to w dużej mierze intensywność działań w ramach sieci partnerskiej. Dlatego też wciąż podejmuje nowe inicjatywy w celu jej udoskonalania.
W zeszłym roku uruchomiliśmy Program Partnerski Jabra WIN, który jest podstawą budowania relacji pomiędzy marką Jabra, partnerami a jej klientami. Wierzymy w jego powodzenie i mamy nadzieję, że pozwoli na dalszą ekspansję firmy i wzrost jakości kontaktów pomiędzy partnerami a klientami – poinformował Gregor Kniper, Regionalny Dyrektor Zarządzający Jabra.