Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Startuje infolinia autostrady A2

Dzisiaj rusza infolinia 255-km koncesyjnego odcinka A2 ze Świecka do Konina. Kierowcy dzwoniąc na numer telefonu + 48 504 422 022 lub pisząc na adres mailowy infolinia@awsa.pl uzyskają wszelkie informacje dotyczące bieżącego funkcjonowania autostrady A2, stawek opłat, połączeniach z drogami krajowymi, stacjach benzynowych, itp.

 

Infolinia, dedykowana użytkownikom koncesyjnego odcinka autostrady A2 powstała w wyniku współpracy spółki koncesyjnej Autostrada Wielkopolska SA i operatora Autostrada Eksploatacja SA. Jej zadaniem jest pomoc w komunikacji poprzez dostarczanie bieżących informacji dotyczących autostrady, siedem dni w tygodniu, w godzinach 8.00 do 20.00. Infolinia stanowi uzupełnienie 24-godzinnego telefonu alarmowego.

 

– Autostrada Wielkopolska konsekwentnie dąży do zapewnienia swoim klientom najwyżej jakości obsługi. Z uwagi na zbliżające się mistrzostwa Euro 2012, uruchomienie opłat na nowym odcinku A2 od granicy z Niemcami do Nowego Tomyśla w dniu 21 maja br. oraz dużą ilość pytań kierowanych do nas i do Operatora związanych ściśle z użytkowaniem autostrady, chcemy zadbać o to, by kierowca miał szybki i łatwy dostęp do informacji. – podkreśla Zofia Kwiatkowska, rzecznik prasowy Spółki.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Tsunami danych – jak firmy korzystają z informacji o swoich klientach?

Dane i ich wykorzystanie to temat społecznie wrażliwy. Firmy zdają sobie sprawę, że miliony terabajtów informacji o klientach, które przetwarzają, mają wydatny wpływ na zwiększenie dochodów przedsiębiorstwa. Nie ma organizacji, która – zwłaszcza w czasach rosnącej niepewności – nie zadaje sobie fundamentalnych dla jej funkcjonowania pytań. Co kupuje klient? Jakie są jego motywacje do podjęcia decyzji? Dlaczego dziś wybiera zakupy w sklepie stacjonarnym, a jutro decyduje się na online?
Czytaj więcej

Obsługujesz social media w firmie?

Jeśli chciałbyś zadbać o spójność kanałów komunikacji jakie obsługuje Twoje contact center musisz przynajmniej zarezerwować nazwy w różnych serwisach SM. Decyzję o tym, czy Twoja firma będzie obsługiwała komunikację przez wybrane serwisy czy nie – podejmiesz później.