Od końca stycznia konińskie call center[1] arvato działa projekt telemarketingowy prowadzony na zlecenie Wydawnictwa LektorKlett. Współpraca Arvato z wydawnictwem rozpoczęła się w 2010 roku i początkowo polegała na wysyłce publikacji książkowych i mailingów.
Świadczenie usług z zakresu contact center[2] jest więc kolejnym elementem współpracy między obiema firmami. Projekt uruchomiony w niedawno otwartym w Koninie call center grupy Arvato rozpoczął się pod koniec stycznia i potrwa do czerwca br. W zależności od wyników pierwszego etapu, Arvato zamiesza cyklicznie współpracować z wydawnictwem – informują przedstawiciele Arvato – w kolejnych latach.
Słownik
1. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. ↑ contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…