Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Arvato Polska z Wydawnictwem Klett

Od końca stycznia konińskie call center[1] arvato działa projekt telemarketingowy prowadzony na zlecenie Wydawnictwa LektorKlett. Współpraca Arvato z wydawnictwem rozpoczęła się w 2010 roku i początkowo polegała na wysyłce publikacji książkowych i mailingów.

 

Świadczenie usług z zakresu contact center[2] jest więc kolejnym elementem współpracy między obiema firmami. Projekt uruchomiony w niedawno otwartym w Koninie call center grupy Arvato rozpoczął się pod koniec stycznia i potrwa do czerwca br. W zależności od wyników pierwszego etapu, Arvato zamiesza cyklicznie współpracować z wydawnictwem – informują przedstawiciele Arvato – w kolejnych latach.

 

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Santander Bank Polska zwalnia

Santander Bank Polska zwolni ponad 18% swojego zespołu. Nieco mniejsze redukcje zatrudnienia czekają pracowników tego banku w innych krajach. Pracę tracą głównie pracownicy obsługi klienta oraz osoby zaangażowane w realizację procesów, które aktualnie są digitalizowane.
Czytaj więcej

MONETIA rozbudowuje sieć oddziałów

Monetia, spółka wyspecjalizowana w świadczeniu outsourcingu transakcyjnego dla sektora publicznego i finansowego, otworzyła 10 nowych placówek. Uruchomienie nowych oddziałów jest ściśle związane z pozyskiwaniem kolejnych klientów przez spółkę. Monetia zapowiada, że do końca roku sieć jej placówek wzrośnie o 10%, do 760 punktów w całym kraju.