Arvato Polska z Wydawnictwem Klett

Od końca stycznia konińskie call center[1] arvato działa projekt telemarketingowy prowadzony na zlecenie Wydawnictwa LektorKlett. Współpraca Arvato z wydawnictwem rozpoczęła się w 2010 roku i początkowo polegała na wysyłce publikacji książkowych i mailingów.

 

Świadczenie usług z zakresu contact center[2] jest więc kolejnym elementem współpracy między obiema firmami. Projekt uruchomiony w niedawno otwartym w Koninie call center grupy Arvato rozpoczął się pod koniec stycznia i potrwa do czerwca br. W zależności od wyników pierwszego etapu, Arvato zamiesza cyklicznie współpracować z wydawnictwem – informują przedstawiciele Arvato – w kolejnych latach.

 

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *