Universal Agent dla branży farmaceutycznej

Wychodząc naprzeciw potrzebom firm farmaceutycznych związanych ze zmieniającymi się przepisami, Universal Agent[1] wdraża unikalną ofertę dla branży farmaceutycznej.  W tym celu firma nawiązała współpracę ze specjalistami z branży farmaceutycznej, którzy będą doradzali firmie rozpoznać  potrzeby rynku oraz najlepsze praktyki stosowane w branży farmaceutycznej. Na podstawie tak zebranych informacji UA przygotuje i wdroży pakiet specjalistycznych usług wspierających procesy sprzedaży, dystrybucji oraz monitoringu produktów.

 

–Rynek farmaceutyczny w Polsce bardzo prężnie się rozwija – komentuje Tomasz Turowski, wiceprezes UA. – Zmiany w ustawodawstwie oraz rosnąca konkurencja stawiają nowe wyzwania dla całej branży. Postanowiliśmy zaproponować pakiet specjalnych usług, które pomogą firmom farmaceutycznym zachować konkurencyjność oraz wysoką jakość świadczonych usług tak dla nowych, jak i dotychczasowych klientów.

 

Nowy pakiet usług Universal Agent zostanie uruchomiony w pierwszym kwartale 2012 roku.

Słownik
1. Universal Agent. pojęcie związane z pracownikiem call center lub contact center, który posiada umiejętności i wiedzę potrzebną do obsługi różnych…
Total
0
Shares
4 komentarzy
  1. Heheheh… Wam to za takie teksty to powinni płacić 🙂 Nie dość, że się napracujecie nad serwisem, to mają Was w d…, bo podsyłają wam teksty, które pisane są na zasadzie – niech coś napiszą, będzie o nas głośno przez chwilę. Tak samo pewnie robi CCP, Contact Center i zapewne parę innych firm. A najgorsze jest to, że te firmy zarabiają naprawdę spore pieniądze. Za Waszą pracę mogliby dać Wam (np. za reklamę) jakąś $, by serwis rozwijał się nadal!

  2. Informacja prasowa rządzi się swoimi prawami, których niestety w większości pisanych tu tekstów brak. Nie mówiąc już o samej konstrukcji – odpowiedni tytuł, lead, rozwinięcie i podsumowanie- w większości zamieszczanych tu informacji brakuje po prostu FAKTÓW.

    Np to , ze firma CHCE zatrudnić ileśtam osób, o niczym nie świadczy. Niech napisze o FAKCIE, że te osoby zostały zatrudnione.
    To, że ma jakąś strategię- to dobrze, ale niech do cholery napisze choć jedno zdanie, co to za strategia.

    Ja oczekuję od profesjonalnych serwisów branżowych, by jego redaktorzy przesiewali napływające treści i na ich bazie tworzyli własne teksty- wg zasad pisania takowych -po kontakcie z firmą i zadaniu dodatkowych pytań.

    BTW mam wrażenie, ze tekst ten powstał na bazie informacji prasowej CCP o trendach w branży związanych ze zmianą ustawy refundacyjnej..

  3. aha i a propos powyższego newsa- powinien on powstać po fakcie, czyli w momencie promocji nowego “pakietu” usług. A tak to spalili temat…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Zbieractwo jednak działa…

Akcje promocyjne polegające na zbieraniu punktów lub naklejek cieszą się niesłabnącą popularnością wśród polskich konsumentów. Bazują one na ludzkiej skłonności do konformizmu – posiadanie oferowanych przez nie gadżetów może bowiem decydować o akceptacji grupy. Polacy lubią także czuć się wyjątkowo, a zdobycie nagrody za naklejki może im w tym pomóc. Eksperci nie mają wątpliwości, że w Polsce niezbędna jest edukacja zwiększająca świadomość konsumencką i pozwalająca uniknąć pułapek tego rodzaju promocji.