VMware i Mitel wprowadzają wirtualizację desktopów w contact center

Podczas konferencji VMware Partner Exchange 2012 firmy VMware i Mitel poinformowały o integracji rozwiązań Mitel Contact Center[1] Solution i VMware View. Mitel zapowiedział również udostępnienie swojego zwirtualizowanego oprogramowania klienckiego Unified Communicator (UC[3]) Advanced dla środowiska VMware View.

 

Wirtualizacja[2] desktopów za pomocą rozwiązania VMware View oddziela komponenty desktopów od urządzeń fizycznych i umożliwia ich dostarczanie w formie usługi zarządzanej z centralnego punktu. Aplikacje contact center i aplikacje komunikacyjne używane w połączeniu z rozwiązaniem Mitel Contact Center Solution można wdrażać jako ujednolicone rozwiązania w środowisku wirtualnych desktopów. Umożliwi to działom informatycznym obniżenie kosztów oraz rozszerzenie środowiska desktopów i urządzeń mobilnych na wszystkie miejsca, w których użytkownicy mają połączenie z Internetem.

 

Dla dyrektora contact center oznacza to większą elastyczność podczas zatrudniania dodatkowych agentów. Szefowie działów informatycznych mogą osiągnąć podobne korzyści w kategoriach kosztów i kontroli, dostarczając użytkownikom końcowym spójne i wydajne systemy desktopowe na każde zakwalifikowane urządzenie, takie jak tablet lub smartfon, z którego można korzystać w biurze lub poza nim.

Źródło: virtualfocus.pl

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Wirtualizacja. (w j.angielskim virtualization) to technologia, która umożliwia uruchomienie wielu systemów operacyjnych (OS) i aplikacji na jednym fizycznym komputerze…
3. UC. (inaczej Unified Communications) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje,…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *