Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

150 tys. za telefon zaufania

Fundacja Dzieci Niczyje wygrała po raz czwarty konkurs zorganizowany przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych. Prowadzona przez fundację infolinia 116 111 jest bezpłatnym i anonimowym telefonem zaufania dla dzieci i młodzieży. Telefon działa od poniedziałku do soboty w godz. 12 – 20. Konsultanci infolinii dostępni są również za pośrednictwem strony internetowej 116111.pl.

 

W 2007 roku Komisja Europejska zdecydowała, że w każdym kraju członkowskim numery telefonów zaczynające się na 116 świadczą usługi społeczne. Celem tego było, aby każdy obywatel całej Europy mógł otrzymać tę samą usługę i informację dzwoniąc pod ten sam numer. Linia 116 000 to biuro interwencyjne w sprawie zaginionych dzieci, 116 123 – to numer zarezerwowany telefonowi zaufania dla dorosłych.

 

Jak poinformowała Fundacja – w ubiegłym roku średnio przeprowadzano 930 rozmów telefonicznych tygodniowo. Wśród najczęściej poruszanych spraw były problemy w środowisku rówieśniczym oraz trudne relacje z rodzicami i rodzeństwem.

 

Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży jest od 2009 roku dofinansowywany przez MSW.

 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

10 integracji, które zaoszczędzą Twój czas dzięki kooperacji Zapiera i UF Easy

Kilka minut na odczytanie emaila, sprawdzenie czy kontakt już jest w naszej bazie CRM, ewentualne dodanie notatki lub kontaktu do CRM, być może także i do bazy mailingowej. Im więcej narzędzi wykorzystujemy do codziennej pracy, tym większy problem z synchronizacją wiedzy między nimi. Oczywiście wszystko możemy dodać ręcznie, ale po co, kiedy możemy skorzystać z szybkich integracji Zapiera, dostępnych w Unified Factory Easy!