Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Warszawa wybiera dostawcę systemu dla Centrum Komunikacji z Mieszkańcami

System Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence obsłuży Centrum Komunikacji z Mieszkańcami w Urzędzie m. st. Warszawy. Umowę na wdrożenie i utrzymanie systemu o wartości 4 mln pln brutto podpisano z firmami Damovo Polska oraz Xentivo.

 

Centrum Komunikacji z Mieszkańcami umożliwi mieszkańcom kontakt z Urzędem oraz uzyskanie informacji z zakresu wszystkich spraw obywatelskich pod jednym numerem telefonu. Miasto wdroży również zintegrowaną obsługę kanału email oraz zgłoszeń za pomocą formularzy ze strony internetowej. W ramach umowy Damovo Polska oraz Xentivo zobowiązane są do wdrożenia systemu i uruchomienia wymaganych kanałów kontaktowych, świadczenia usług serwisowych z wysokim poziomem SLA oraz prowadzenia prac związanych z rozwojem nowych funkcjonalności systemu. Umowa została podpisana na okres 24 miesięcy.

 

Firmy zostały wybrane w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

 

„Obserwujemy wzrastające zainteresowanie sektora publicznego rozwiązaniami technologicznymi z zakresu sprawnej komunikacji z mieszkańcami. Centrum kontaktowe jest technologią tanią i efektywną, przyjazną dla obywateli i automatyzującą pracę urzędników. Wystarczy wyobrazić sobie sytuację, w której wniosek o wydanie prawa jazdy czy paszportu wypełniamy online, otrzymujemy smsowe potwierdzenie przyjęcia wniosku, a po upływie danego czasu urzędnik telefonicznie informuje nas o terminie, w jakim możemy zgłosić się po gotowy dokument. Efektywny system dla centrum kontaktowego może zdecydowanie zwiększyć komfort życia w mieście oraz zadowolenie mieszkańców z pracy urzędu” – powiedział Marcin Grygielski, Territory Manager Eastern Europe, Interactive Intelligence

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

SALESmanago zdobywa nowych klientów w tym Lacoste, Hilti, Panda Security i setki innych

Krakowska spółka SALESmanago Marketing Automation, to według Deloitte jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie. Od początku roku rozwiązania do automatyzacji marketingu SALESmanago zostały wybrane przez setki klientów z całej Europy. Wśród nich są znane globalne marki takie jak producent odzieży Lacoste, Hilti – światowy dostawca rozwiązań dla branży budowlanej oraz Panda Security, światowy lider w zakresie ochrony sprzętu przed cyberatakami.
Kamil Bargiel, CEO SentiOne
Czytaj więcej

SentiOne zwiększyło przychody o 70 proc.

Polskie spółki coraz odważniej ruszają na podbój świata. SentiOne to startup stworzony 10 lat temu w garażu przez trzech kolegów ze studiów. Firma zajmuje się monitoringiem Internetu i mediów społecznościowych oraz automatyzacją obsługi klienta opartej o metody sztucznej inteligencji.