Holicon na targach Call Center World 2012

Holicon zaprezentuje swoją ofertę w Berlinie, podczas największych branżowych targów na Starym Kontynencie. Udział w Call Center[1] World 2012 jest elementem strategii ekspansji firmy na rynku europejskim. Na stoisku Holicon będzie można zapoznać się z ofertą firmy z obszaru call/contact center[2], IT Outsourcing, HR Outsourcing oraz Business Process Outsourcing.

 

Obecni na miejscu przez cały czas trwania targów pracownicy Holicon udzielą informacji na temat innowacyjnych narzędzi i rozwiązań, modelu obsługi klienta oraz przybliżą case studies – przykłady projektów realizowanych dla firm z różnych sektorów gospodarki.

 

– Holicon, firma z szerokim portfolio projektów realizowanych dla firm międzynarodowych, dysponująca liczbą 900 stanowisk dla konsultantów znających języki obce, ma wiele do zaoferowania niemieckim firmom. Naszym atutem jest elastyczność i bardzo atrakcyjna proporcja kosztów do jakości świadczonych usług – opisuje Marcin Pankau, Prezes Zarządu Holicon.

 

Atutem Holicon jest również lokalizacja. Cztery z pięciu oddziałów firmy znajdują się w Poznaniu i Ostrowie Wielkopolskim, czyli blisko granicy niemieckiej. Dobre położenie geograficzne, gęsta siatka komunikacyjna, w tym autostrada A2, i międzynarodowe lotnisko mają bardzo duże znaczenie, szczególnie na etapie rozruchu projektu, kiedy wskazane są regularne spotkania między klientem a dostawcą usług.

 

Nietypowy sposób promocji

 

W trakcie Call Center World Holicon zaproponuje swoim potencjalnym klientom nietypową formę sprawdzenia jakości świadczonych przez siebie usług. Osoby zainteresowane ofertą firmy otrzymają ulotkę z niemieckim numerem infolinii, pod którym złożą zamówienie na symboliczny, żartobliwy prezent – krasnala – w kilku wariantach. Specjalna infolinia zostanie uruchomiona w dzień rozpoczęcia targów (28 lutego). Anglojęzyczni i niemieckojęzyczni konsultanci doradzą w sprawie wyboru upominku, zbiorą niezbędne dane i będą monitorować kwestię terminowej dostawy przesyłki. Po otrzymaniu informacji o dostarczeniu prezentu pod wskazany adres, pracownicy skontaktują się z obdarowanym w celu zebrania opinii o podarunku. Infolinia będzie czynna przez 2-3 tygodnie, aż do momentu skompletowania informacji zwrotnej od wszystkich osób biorących udział w projekcie.

 

– W ten żartobliwy sposób chcemy dać naszym potencjalnym klientom możliwość sprawdzenia efektywności i jakości usług oraz kompetencji naszych konsultantów. Zainteresowane osoby będą mogły sprawdzić jak wygląda cały proces obsługi klienta realizowany przez zespół Holicon – podsumowuje Marcin Pankau

 

Targi Call Center World to największe wydarzenie w branży w Europie. W targach weźmie udział ponad 7000 osób – dostawców produktów i usług z obszaru call i contact center oraz potencjalnych klientów zainteresowanych współpracą w zakresie obsługi klienta. Swoją ofertę zaprezentuje około 240 firm z całego świata. Wiodącym tematem tegorocznej edycji będzie „reiventing customer service”, czyli nowoczesne formy obsługi klienta: narzędzia i metody komunikacji, rozwiązania zwiększające poziom satysfakcji odbiorców oraz poziom lojalności względem marki.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *