„Złota Słuchawka” bardziej prestiżowa

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego – organizator konkursu „Telemarketer roku” oraz „Złota słuchawka” poinformowało w specjalnym komunikacie, że laureat „Złotej Słuchawki” otrzymuje przyznawaną corocznie przez ECCCO (European Confederation of Call Center[1] Organisation) nagrodę europejską dla najlepszego projektu telemarketingowego w danym kraju członkowskim.

 

Wszystkie zgłoszone projekty telemarketingowe będą oceniane przez specjalnie powołane jury, złożone z praktyków managerów i ekspertów rynku call center – powiedział Jacek Barankiewicz, Wiceprezes SMB ds. strategicznych, prezes Data Contact.

 

Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom odbędzie się podczas corocznej gali największego konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow – spotkania, w którym uczestniczą przedstawiciele zwycięskich firm, ludzie związani ze światem call center, marketingu, reklamy i mediów.

 

Szczegóły na stronie: www.telemarketerroku.pl
Patronem medialnym konkursu jest portal CallCenterNews.pl

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *