Stabilnie w Contact Center

Warszawska spółka Contact Center[1] sp. z o.o. utrzymuje stabilną pozycję w branży call / contact center, a przyjęta przez zarząd długookresowa strategia przyczyniła się do rynkowego sukcesu spółki.

 

W czasach braku stabilizacji gospodarczej i wahań rynkowych, klienci różnych sektorów gospodarki, dążyli do optymalizacji kosztów swojej działalności oraz zwiększenia zysków, chętnie powierzając swoje procesy obsługowe i sprzedażowe wyspecjalizowanym partnerom biznesowym.

 

– Dostosowując się do niestabilnych warunków rynkowych, dokonaliśmy szeregu zmian w naszych wewnątrzfirmowych procedurach, procesach i rozwiązaniach biznesowych, aby jeszcze lepiej sprostać potrzebom naszych klientów. Działania te pozwoliły nam na utrzymanie wysokiej pozycji w branży. – mówi Zbigniew Biały Prezes Contact Center sp. z o.o.

 

Firma nawiązała współpracę, bądź rozszerzyła jej zakres, z liderami w branży finansowej, ubezpieczeniowej i telekomunikacyjnej. Wykonano ponad 62 mln połączeń w akcjach telesprzedażowych i obsłużyła ponad 37mln połączeń przychodzących, realizując projekty dla ponad 96 klientów. Contact Center podkreśla realizację swojej strategii podpisaniem umowy z operatorem telekomunikacyjny Netia S.A., uruchomieniem infolinii biletowej UEFA oraz realizację projektu dla Kapsch Telematic Service dotyczącego wdrożenia systemu krajowego poboru opłat.

 

W ubiegłym roku spółka zdecydowała się na rozbudowę swojego oddziału w Rawie Mazowieckiej zwiększając salę call center[2] o nowe stanowiska operacyjne.

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
4 komentarzy
  1. właśnie koledzy z pokoju zwrocili uwagę na to samo:) o co chodzi w tej informacji? chyba o zaistnienie w mediach?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.