Warszawska spółka Contact Center[1] sp. z o.o. utrzymuje stabilną pozycję w branży call / contact center, a przyjęta przez zarząd długookresowa strategia przyczyniła się do rynkowego sukcesu spółki.
W czasach braku stabilizacji gospodarczej i wahań rynkowych, klienci różnych sektorów gospodarki, dążyli do optymalizacji kosztów swojej działalności oraz zwiększenia zysków, chętnie powierzając swoje procesy obsługowe i sprzedażowe wyspecjalizowanym partnerom biznesowym.
– Dostosowując się do niestabilnych warunków rynkowych, dokonaliśmy szeregu zmian w naszych wewnątrzfirmowych procedurach, procesach i rozwiązaniach biznesowych, aby jeszcze lepiej sprostać potrzebom naszych klientów. Działania te pozwoliły nam na utrzymanie wysokiej pozycji w branży. – mówi Zbigniew Biały Prezes Contact Center sp. z o.o.
Firma nawiązała współpracę, bądź rozszerzyła jej zakres, z liderami w branży finansowej, ubezpieczeniowej i telekomunikacyjnej. Wykonano ponad 62 mln połączeń w akcjach telesprzedażowych i obsłużyła ponad 37mln połączeń przychodzących, realizując projekty dla ponad 96 klientów. Contact Center podkreśla realizację swojej strategii podpisaniem umowy z operatorem telekomunikacyjny Netia S.A., uruchomieniem infolinii biletowej UEFA oraz realizację projektu dla Kapsch Telematic Service dotyczącego wdrożenia systemu krajowego poboru opłat.
W ubiegłym roku spółka zdecydowała się na rozbudowę swojego oddziału w Rawie Mazowieckiej zwiększając salę call center[2] o nowe stanowiska operacyjne.
czy ktos wie, na czy polega ta długookresowa strategia, bo nie mogłam się doczytać?
ja tez nie :((
Skierowaliśmy wczoraj takie zapytanie do Contact Center – autora tej informacji pasowej. Nadal czekamy… 🙁
właśnie koledzy z pokoju zwrocili uwagę na to samo:) o co chodzi w tej informacji? chyba o zaistnienie w mediach?