Stabilnie w Contact Center

Warszawska spółka Contact Center[1] sp. z o.o. utrzymuje stabilną pozycję w branży call / contact center, a przyjęta przez zarząd długookresowa strategia przyczyniła się do rynkowego sukcesu spółki.

 

W czasach braku stabilizacji gospodarczej i wahań rynkowych, klienci różnych sektorów gospodarki, dążyli do optymalizacji kosztów swojej działalności oraz zwiększenia zysków, chętnie powierzając swoje procesy obsługowe i sprzedażowe wyspecjalizowanym partnerom biznesowym.

 

– Dostosowując się do niestabilnych warunków rynkowych, dokonaliśmy szeregu zmian w naszych wewnątrzfirmowych procedurach, procesach i rozwiązaniach biznesowych, aby jeszcze lepiej sprostać potrzebom naszych klientów. Działania te pozwoliły nam na utrzymanie wysokiej pozycji w branży. – mówi Zbigniew Biały Prezes Contact Center sp. z o.o.

 

Firma nawiązała współpracę, bądź rozszerzyła jej zakres, z liderami w branży finansowej, ubezpieczeniowej i telekomunikacyjnej. Wykonano ponad 62 mln połączeń w akcjach telesprzedażowych i obsłużyła ponad 37mln połączeń przychodzących, realizując projekty dla ponad 96 klientów. Contact Center podkreśla realizację swojej strategii podpisaniem umowy z operatorem telekomunikacyjny Netia S.A., uruchomieniem infolinii biletowej UEFA oraz realizację projektu dla Kapsch Telematic Service dotyczącego wdrożenia systemu krajowego poboru opłat.

 

W ubiegłym roku spółka zdecydowała się na rozbudowę swojego oddziału w Rawie Mazowieckiej zwiększając salę call center[2] o nowe stanowiska operacyjne.

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
4 comments
  1. właśnie koledzy z pokoju zwrocili uwagę na to samo:) o co chodzi w tej informacji? chyba o zaistnienie w mediach?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *