Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Łódź z portalem głosowym

Łódź jest kolejnym polskim miastem, które wprowadziło nową usługę: głosowy portal dla pasażerów. Podobne rozwiązanie stosuje u siebie Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie. Dzięki temu pasażer może zapytać bez połączenia się z konsultantem aktualny rozkład jazdy, cenę biletu czy awariach.

 

Infolinia MPK w Łodzi istniała już od jakiegoś czasu, ale dyżurował przy niej tylko jeden pracownik. Jeśli była jakaś awaria, tylko kilka osób mogło się dodzwonić do MPK w ciągu godziny. Dlatego łódzki przewoźnik zdecydował się o zakupie systemu. W jednym momencie z systemu może korzystać sześć osób, więc zmniejszy się także czas oczekiwania na połączenie.

 

– W ubiegłym roku udostępniliśmy na naszej stronie internetowej, na facebooku zakładkę z informacjami na temat utrudnień w ruchu. Jest jednak wiele osób, przede wszystkim starszych, którzy korzystają głównie z telefonu – mówi dziennikarzom Faktu – Radosław Podogrocki, wiceprezes MPK.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy