Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Rusza IV edycja konkursu „Telemarketer Roku”

Po raz czwarty Grupa Call Center[2] przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego organizuje konkurs na najlepszego konsultanta telefonicznego. W tej edycji wprowadzono kilka zmian. Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego i zwiększenie prestiżu tej trudnej i niewdzięcznej pracy.

W tym roku startujący telemarketerzy będą rywalizowali aż w sześciu kategoriach. Mając na uwadze trendy w branży call center stworzono kategorię, w której można zgłaszać konsultantów i te prowadzone przez nich rozmowy, które nie mieszczą się w kryteriach pozostałych kategorii. Przykładem są projekty wykorzystujące działania w Internecie, na przykład generowanie leadów czy umawianie spotkań na bazie danych wygenerowanych w kampaniach w Internecie.

Kategorie konkursu:

  1. Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  2. Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  3. Obsługa Klienta – rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi;
  4. Help desk – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu;
  5. Windykacja – rozmowy wychodzące, prowadzone według podstawowych zasad akcji windykacyjnych, zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności.
  6. Inne – rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach

 

Jury ocenia zgłoszone rozmowy w dwóch etapach: w pierwszym uczestnicy będą oceniani na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Etap ten jest w pełni anonimowy. Wszystkie przesyłane nagrania są szyfrowane, dane klientów, konsultantów i nazwy firm usunięte. Jury ocenia jedynie merytorykę rozmów. Drugi etap składa się z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmów indywidualnych z nimi.

 

– W tym roku spodziewamy się rekordowej liczby zgłoszeń. Zaczynaliśmy od dwóch kategorii, dzisiaj mamy już 6. Obserwujemy zwiększone zainteresowanie konkursem przez największe banki czy firmy telekomunikacyjne. Udział w naszym konkursie świadczy o dbałości tych firm o poziom obsługi[1] klienta w prowadzonych call centers. Z otrzymanych informacji wynika, że nasz konkurs także mobilizuje konsultantów do lepszej pracy, już samo zgłoszenie konsultanta przez firmę – a często jest to wybór spośród tysiąca pracowników – nobilituje – powiedziała Katarzyna Swatowska- szef Grupy Call Center, dyrektor Marketingu i PR Call Center Poland.

 

Po raz pierwszy SMB w ramach konkursu promowany jest nie tylko zawód konsultanta telefonicznego, ale również projekty prowadzone przez call center, zarówno wewnętrzne jak i usługowe. Dlatego ustanowiono nagrodę specjalną „Złota Słuchawka 2012” za najlepszy projekt wspierający biznes przedsiębiorstwa i wykorzystujący telefon.

 

Tym samym kategoria „telemarketing[3]” we współorganizowanym przez SMB konkursie Golden Arrow zostaje zawieszona. – Zdecydowaliśmy się na włączenie tej kategorii do Telemarketera Roku w postaci Nagrody Specjalnej ze względu na ogromne różnice w sposobie oceny takich projektów w porównaniu z innymi projektami kampanii marketingu bezpośredniego. Zgłoszone projekty będą oceniane przez specjalnie powołane jury, złożone z praktyków managerów i ekspertów rynku call center – powiedział Jacek Barankiewicz, Wiceprezes SMB ds. strategicznych, prezes Data Contact.

 

Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom odbędzie się podczas corocznej gali największego konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow – spotkania, w którym uczestniczą przedstawiciele zwycięskich firm, ludzie związani ze światem call center, marketingu, reklamy i mediów.

 

Żeby przystąpić do konkursu, należy zapoznać się z regulaminem na stronie www.telemarketerroku.pl, pobrać stosowne formularze i wysłać zgłoszenie w Konkursie na „Telemarketer Roku„ do 16 kwietnia 2012 roku, a w konkursie „Złota Słuchawka” do 31 maja 2012 roku.

 

Po raz pierwszy partnerem medialnym konkursu jest serwis CallCenterNews.pl

Słownik
1. poziom obsługi. Zobacz SL.
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy