Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Firmy zwiększają budżety na analizę potrzeb klientów

W 2011 roku firma Call Center[2] Poland zanotowała wzrost liczby wywiadów i przychodów z projektów badawczych. Zrealizowano 162 380 ankiet metodą CATI. Liczba przeprowadzonych wywiadów w stosunku do 2010 roku zwiększyła się o ok. 10 %.

 

Usługa badań CATI świadczona jest przez dedykowany dział (Researcher by Call Center Poland), który realizuje je na rynku polskim i – wspólnie z działem usług wielojęzycznych call center – na rynkach światowych. Około 45% ankiet prowadzona jest w obcych językach, głownie w angielskim i niemieckim.

 

Wzrost liczby wywiadów komentuje Katarzyna Swatowska, dyrektor Marketingu i PR Call Center Poland: -„ Do niedawno panowało przekonanie, ze w sytuacji kryzysu gospodarczego należy ciąć budżety marketingowe. Jednak okres spowolnienia to najlepszy czas dla firm na skoncentrowanie się na badaniach potrzeb klientów i analizę tych potrzeb, właśnie poprzez najbardziej efektywne kosztowo badania CATI. Obecnie firmy – w obliczu bardziej rozważnych decyzji zakupowych klientów – zwiększają budżety na badania. Wiedza o klientach stanowi główny element przewagi konkurencyjnej”

 

W Polsce do głównych klientów Researchera należą branża bankowa, ubezpieczeniowa i media, na rynkach zagranicznych – branża motoryzacyjna i chemiczna.

 

Researcher by Call Center Poland jest także prekursorem badań jakościowych obsługi klientów przy użyciu Systemu IVR[3] (Interactive Voice Response[1]). Od 2005 roku przeprowadzono ponad 800.000 wywiadów telefonicznych.

 

Słownik
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy