Alfavox prowadzi intensywne działania biznesowe na rynku niemieckim. Już niebawem zakończy też pierwsze wdrożenie swoich systemów w niemieckiej firmie. – Systemy Alfavox to rozwiązania o najwyższej jakości, spełniające międzynarodowe standardy i odpowiadające na potrzeby firm każdego, nie tylko polskiego, rynku – komentuje Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Tę jakość dostrzegają przedsiębiorcy zza naszej zachodniej granicy, choćby firma absolute.contacts, która została naszym partnerem i wprowadziła rozwiązania z rodziny alfa do swojej oferty.
Alfavox współpracuje z absolute.contacts od października 2011 roku. Platforma alfa Contact Center[1] jest obecnie głównym rozwiązaniem proponowanym klientom przez niemieckiego partnera spółki.
– Nasze rozwiązanie wzbogaciło ofertę absolute.contacts, a Alfavox prezentując się na targach w Berlinie ze swoim niemieckim partnerem, wspiera jego działania sprzedażowe na lokalnym rynku – dodaje Tomiczek.
Planując szeroką współpracę biznesową z zachodnimi sąsiadami, Alfavox prowadzi rozmowy z potencjalnymi klientami i partnerami podczas cyklicznych targów organizowanych w Niemczech dla branży call/contact center. Regularnie uczestniczy w odbywających się w Berlinie spotkaniach Call Center[2] World, a w 2011 roku wziął również udział w konferencji „Erfolgreiches Callcenter” w niemieckim Hanau k. Frankfurtu n. Menem. Dzięki targom Alfavox ma okazję zaprezentować się międzynarodowym odbiorcom i wzbudzić zainteresowanie niemieckiego rynku swoimi autorskimi rozwiązaniami.
– Targi są dla nas doskonałą okazją nie tylko do zaprezentowania naszych rozwiązań, ale też do nawiązania kontaktów z niemieckimi przedsiębiorstwami z branży. Wiele z takich targowych rozmów ma swój dalszy ciąg w postaci biznesowych spotkań, które – mamy nadzieję – przełożą się w najbliższym czasie na kontrakty – mówi prezes Alfavox.
Alfavox prowadzi już pierwsze wdrożenie swojego systemu w niemieckiej firmie z Goerlitz. Implementacja rozwiązania z rodziny alfa zakończy się w pierwszym półroczu 2012 r.