Ponad 11 tysięcy za callcenter.pl

Thulium s.c. kupiło domenę callcenter.pl za ponad 11 tys. zł – podał serwis Bankier.pl. To aktualnie najdroższa domena związana z rynkiem call center[1], która nie należała do żadnej z firm w branży call/contact center[2].

 

Domena oferowana była od pewnego czasu na rynkach domen internetowych oraz w rozsyłanych przez byłego właściciela ofertach handlowych – wg. naszych informacji – już po raz drugi. Adres kupiła go krakowska spółka Thulium – partner firm Polycom i Sangoma oraz dostawca autorskich rozwiązań telekomunikacyjnych: systemu Thulium Contact Center i centrali Thulium IP PBX[3].

 

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. PBX. z angielskiego Private Branch Exchange, centrala abonencka – to centrala telefoniczna będąca własnością i zarządzana przez użytkownika, zwykle…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *