Thulium s.c. kupiło domenę callcenter.pl za ponad 11 tys. zł – podał serwis Bankier.pl. To aktualnie najdroższa domena związana z rynkiem call center[1], która nie należała do żadnej z firm w branży call/contact center[2].
Domena oferowana była od pewnego czasu na rynkach domen internetowych oraz w rozsyłanych przez byłego właściciela ofertach handlowych – wg. naszych informacji – już po raz drugi. Adres kupiła go krakowska spółka Thulium – partner firm Polycom i Sangoma oraz dostawca autorskich rozwiązań telekomunikacyjnych: systemu Thulium Contact Center i centrali Thulium IP PBX[3].
Słownik
1. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. ↑ contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…