Contact Center uruchomiła rozwiązanie typu cloud

Firma Contact Center[1] wprowadziła do swojej oferty nowoczesne rozwiązanie teleinformatyczne – contact center w chmurze. Nowa usługa to pakiet aplikacji oraz narzędzi niezbędnych do uruchomienia profesjonalnego contact center. Wraz z zakupem usługi klient otrzymuje również wsparcie techniczne pracowników IT.

 

Nowy pakiet usług przeznaczony jest zarówno dla firm posiadających już własne call center[2], jak i dla przedsiębiorstw tworzących od zera swoje telecentrum. Zastosowanie rozwiązania „w chmurze” umożliwia znaczącą redukcję kosztów tworzenia nowych stanowisk pracy konsultantów. Zamiast ponosić znaczące nakłady finansowe na licencje, serwery, infrastrukturę oraz profesjonalną kadrę IT, firma płaci tylko miesięczną opłatę za udostępnienie tych wszystkich zasobów. Klient może zamówić cały pakiet lub wybrać dowolne z oferowanych modułów. Standardowe narzędzia call center mogą być wzbogacone o moduły odpowiedzialne za: wirtualne CC, zarządzanie wiedzą o kliencie – CRM[3] CC, monitoring nagrań, masową wysyłkę SMS, raportowanie operacyjne. Wszystkie funkcjonalności są możliwe do szybkiego wdrożenia w każdej firmie, a całość jest dostępna z poziomu przeglądarki WWW. Dzięki temu bardzo łatwe jest łączenie rozproszonych lokalizacji i pracowników w jedno centrum obsługi.

 

„Budowa profesjonalnego contact center to duża inwestycja. Z drugiej strony zakup tańszego, prostego rozwiązania nie pozwala na uzyskanie pełnej efektywności działań oraz często negatywnie wpływa na jakość obsługi klientów. Rozwiązanie, jakim jest contact center w chmurze, skutecznie uzupełnia tę lukę” – powiedział Bartosz Zieliński Dyrektor Departamentu Utrzymania IT w Contact Center sp. z o.o.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
5 comments
  1. a nadal potrzebna jest fizyczna lokalizacja z odpowiednią infrastrukturą teleinformatyczną, zaplecze administracyjne i przede wszystkim ludzie….:)

  2. fizyczna lokalizacja hm… zapewne tak, ale jeśli postawimy na telepracę, to już ten problem nam odchodzi. Infrastruktura – wystarczy często szybki dostęp do internetu, telefon VoIP i człowiek. Masz rację KS – tutaj potrzebni są nadal ludzie. Wszystko inne to technologia, która z roku na rok staje się nowocześniejsza i często tańsza.

  3. @AK, juz ponad rok temu zgłaszałam szefowi marketingu spolce Contact Center – czyli dedykowanemu call center firmy TP SA- o naruszeniu praw do znaku towarowego. Przyczyn braku reakcji mogą być dwie:

    1. CC TPSA nie ma pojęcia o czymś takim jak w.w naruszenie praw, mimo ze ta nazwa jest zarejestrowana przez spółkę TPSY w UPRP
    2. Nazwą, jaką przyjęli, zrobili sobie kuku – to tak jakby nazwać firmę “odkurzacz” albo “jabłko” (vide case Apple). Jest to nazwa potoczna i być może sąd oddalił pozew…

    Ja bym sobie na to nie pozwoliła….teraz jedna firma- cc z Norwegii ma w Polsce problem..:)))

  4. BTW ze strony ccenter.pl- uwielbiam takie sformułowania:

    “możliwość dotarcia do blisko 100 000 potencjalnych nabywców dziennie”

    zakładając, ze dzwonią przez 10 godzin dziennie, 12 rozmów na godzinę, co i tak jest za dużo- dzwoniąc do “nabywców, to ta firma ma ponad 800 stanowisk!!!

    WOW!!!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *