Voice Contact Center dla Media Markt i Saturn

Voice Contact Center[1] rozpoczęła współpracę z Société de Prévoyance Bancaire (SPB), liderem ubezpieczeniowych programów affinity dla sieci handlowych, w zakresie likwidacji szkód na rzecz klientów Media Markt i Saturn.

Projekt realizowany przez spółkę zakłada realizację pakietu usług z zakresu kompleksowej obsługi zgłoszeń awarii lub kradzieży sprzętu elektronicznego od klientów Media Markt i Saturn. Voice Contact Center odpowiada za:

 

  • przyjęcie zgłoszenia od call center[2] Media Saturn Holding Polska, właściciela marketów Media Markt i Saturn;
  • kontakt z klientem i wstępną weryfikację zgłoszenia;
  • przekazanie zlecenia dotyczącego naprawy szkody do serwisu – zgłoszenie wprowadzone jest do specjalnej aplikacji serwisowej;
  • monitorowanie czasu naprawy i zamknięcie zgłoszenia;
  • kompletowanie dokumentów szkodowych;
  • obsługę korespondencji pisemnej w przypadku odmowy uwzględniające uzasadnienie przyczyny odmowy;
  • wysyłkę do klientów kart podarunkowych wraz z rozliczeniem not/faktur otrzymanych od Media Satrun Holding Polska;
  • rozliczanie kosztów związanych z obsługą serwisu;
  • odbiór sprzętu od klientów.

 

Klienci marketów Media Markt i Saturn doceniają korzyści płynące z ubezpieczania sprzętu elektronicznego i dlatego coraz chętniej sięgają po to rozwiązanie. Z tego powodu skala projektu realizowanego przez Voice Contact Center dla SPB stabilnie rośnie o kilkanaście procent miesięcznie. Jednocześnie nie wpływa to na efektywność procedowania zgłoszeń – dotychczas kompletnych i podlegających rozpatrzeniu było blisko 98%.

 

„W kampanii dla SPB niezmiernie ważna jest skrupulatność w sprawdzaniu dokumentacji oraz terminowość w kontakcie z klientem i partnerami zaangażowanymi w proces. To bardzo istotne, ponieważ Voice Contact Center koordynuje działania innych dostawców. Niebagatelną rolę w udanej realizacji projektu odgrywają kompetencje naszych konsultantów, nad których podnoszeniem nieustannie pracujemy. Zależy nam bowiem na zapewnieniu zleceniodawcom najwyższego poziomu usług, by w ten sposób mogli budować swoją przewagę konkurencyjną na rynku. Ponadto, projekt na rzecz SPB wymaga przestrzegania najbardziej rygorystycznych standardów bezpieczeństwa, obowiązujących w branży ubezpieczeniowej” – mówi Daniel Kruczyński, Dyrektor Obsługi Klienta Voice Contact Center.

 

Za realizację operacyjną projektu SPB odpowiada Małgorzata Dłużewska, która we wrześniu zdobyła tytuł Managera Call Center 2011 w konkursie Call Center Awards. Ponadto, realizowany na przełomie 2010/2011 roku projekt na rzecz Wydawnictwa G+J RBA wygrał w konkursie Golden Arrow w kategorii Telemarketing[3]. Dotyczył on monitoringu należności. Dzięki efektywności Voice Contact Center aż w 83% przypadków rozwiązano problematyczne sytuacje, w wyniku których powstały zaległości w płatnościach.

 

W maju 2011 roku spółka Voice Contact Center otworzyła nowe centrum operacyjne w Łodzi, w którym docelowo zatrudnionych zostanie 300 konsultantów.

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. Telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon. Total 0 Shares Share 0 Tweet…
2 comments
  1. Ale moim zdaniem jakość obsługi reklamacyjnej wcale się nie zmieniła… Ostatnio reklamowałem sprzęt kupiony w Media Markt i wszystko przebiegało dokładnie tak samo, jak 3 lata temu, gdy reklamowałem drukarkę u nich kupioną… 🙁

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *