Scott Howe prezesem Acxiom

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Acxiom Corporation poinformowała, że na stanowisko Dyrektora Generalnego i Prezesa spółki został powołany Scott’a E. Howe. Acxiom Corporation ma w Polsce 2 spółki; Acxiom Polska oraz Acxiom Global Service Center Polska i zatrudnia prawie 300 osób w Warszawie i Gdańsku.

 

Howe, lat 43, jest byłym wiceprezesem grupy Microsoft Advertising Business. W tej roli zarządzał multi-miliardową działalnością obejmującą wszystkie rozwijające się firmy Microsoft związanez reklamą internetową, w tym wyszukiwarkami, reklamą display, sieciami reklamowymi, reklamami w grach komputerowych, telefonami komórkowymi, cyfrowymi telewizjami kablowymi orazróżnymi aplikacjami i oprogramowaniem dla przedsiębiorstw. Przed Microsoft pracował na wielu stanowiskach kierowniczych m.in. w interaktywnej firmie aQuantive, która została nabyta przezMicrosoft w 2007 roku.

 

Michael J. Durham, członek Rady Nadzorczej Acxiom powiedział, że Rada jednogłośnie wybrała Howe ze względu na jego doświadczenie w firmach blue-chip i globalnej reklamie online, oraz za jego rzeczywiste osiągnięcia w obszarach wzrostu zysków, obsługi klienta i zarządzaniu firmą. “Scott wielokrotnie wykazał zdolności twórcze i innowacyjność skierowaną na rozwój, wdrażanie i dostarczanie nowych produktów i usług, osiągając znaczące wyniki biznesowe” powiedział Durham. “Nowy prezes posiada bogate doświadczenie w marketingu cyfrowym oraz nowych technologiach i jest managerem z pasją i zaraźliwą energią oraz zdolnościami przywódczymi. Scott jest cennym uzupełnieniem dla Acxiom z jego wizją sukcesu firmy, jej klientów i współpracowników. ”

 

Durham powiedział, że Zarząd Acxiom przeprowadził gruntowną ocenę wielu kandydatów, wspomaganą przez firmę Heidrick & Struggles, zajmującą się pozyskiwaniem pracowników na stanowiska kierownicze. “Scott zaimponował nam swoją determinacją, aby doprowadzić Acxiom na jeszcze wyższe poziomy osiągnięć i rozwoju.”

 

“Otrzymałem niezwykłą szansę” mówi Howe. “Acxiom ma bardzo zdolnych pracowników, znaczące zaplecze technologiczne i listę znanych globalnych klientów – to wszystko daje solidne podstawy do osiągnięcia sukcesu zwłaszcza, że linie podziału pomiędzy marketingiem tradycyjnym i cyfrowym zanikają. Marketing stał się niezwykle skomplikowany. Zmieniło się to bardziej wciągu ostatnich 10 lat niż w poprzednich 100 latach. Klienci zwracają się do nas, aby pomóc im przebić się przez szum informacyjny i sprawić, żeby nowe media były mniej skomplikowane, anaszym zadaniem jest być ich strategicznym doradcą. Jest to wyzwanie, którego oczekuję z niecierpliwością”.

 

Wcześniej Howe był członkiem zarządu w aQuantive, gdzie kierował trzema liniami biznesu, w tym Avenue A | Razorfish (jedna z największych na świecie agencji dostarczających rozwiązania cyfrowe), DRIVE Performance Media (obecnie Microsoft Media Network) i Atlas International (jedna z dwóch najlepszych aplikacji do oprogramowania dla przedsiębiorstw z branżyreklamowej). Wcześniej w swojej karierze pracował z The Boston Consulting Group i Kidder, Peabody & Company, Inc.

 

Howe jest absolwentem Uniwersytetu w Princeton, USA, gdzie uzyskał dyplom z ekonomii oraz zdobył tytuł Magistra na Uniwersytecie w Harvardzie. Był członkiem zarządu wInternet Advertising Bureau (IAB) i zasiada w Radzie Zarządu w firmie Turn, Inc, zajmującą się reklamą cyfrową.

 



Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *