Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Contact Center nominowana do Gazeli Biznesu

Contact Center[1] sp. z o.o. została nominowana do tegorocznego rankingu Gazele Biznesu organizowanego przez Puls Biznesu. Listę nominowanych przedsiębiorstw stanowią dynamicznie rozwijające się firmy, które wykazują ponadprzeciętne wyniki. Ranking organizowany jest od 2000 roku a weryfikacją danych finansowych zgłoszonych przedsiębiorstw zajmuje się wywiadownia gospodarcza Coface Poland.

O miejscu na liście rankingowej decyduje natomiast wyrażony w procentach przyrost obrotów, osiągnięty w ciągu trzech ostatnich lat.

„Zaproszenie do grona najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw to niewątpliwie wielkie wyróżnienie dla naszej firmy, ale i zobowiązanie. Mając ogromne doświadczenie na rynku oraz będąc największą firmą w branży, Contact Center skupia się na szybkim, dynamicznym rozwoju, który jest możliwy dzięki satysfakcji i zadowoleniu naszych klientów. Stawiamy na wysoką jakość oferowanych usług oraz profesjonalną kadrę, bo stanowią one najcenniejszą wartość przedsiębiorstwa i gwarantują długotrwałe relacje biznesowe z klientami i partnerami biznesowymi.” – podkreśla Zbigniew Biały, Prezes Contact Center sp. z o.o.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

AI Żabki wspiera pracowników generując im zadania

Asystent Żabka, czyli aplikacja mobilna popularnej sieci sklepów typu modern convenience, która wspiera franczyzobiorców i pracowników sklepów w ich codziennej pracy, została wyposażona w nowe funkcje. Od teraz rozwiązanie będzie informować personel sklepów o ilościach pieczywa, jakie powinny znaleźć się na półkach, oraz pomoże usprawnić nadzór nad produktami do rozmrożenia.