Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

WFO

(inaczej Workforce Optimisation) to podejście do zarządzania zasobami ludzkimi w contact center, które ma na celu zoptymalizowanie wydajności pracowników i procesów obsługi klienta. W skład tego podejścia wchodzą różne narzędzia i technologie, które pozwalają na zwiększenie produktywności i efektywności pracy w call center.

Głównymi składnikami Workforce Optimisation są:

  1. Planowanie pracy - proces przydzielania zadań i planowania grafiku pracy dla pracowników contact center w oparciu o zapotrzebowanie na obsługę klienta.
  2. Zarządzanie wydajnością - narzędzia, które pozwalają na ocenę wydajności pracowników i wdrożenie działań naprawczych, aby zwiększyć ich produktywność.
  3. Zarządzanie szkoleniami - planowanie i wdrażanie szkoleń i szkoleń doskonalących dla pracowników contact center, które pozwalają na rozwijanie umiejętności i wiedzy.
  4. Optymalizacja jakości - narzędzia i procesy, które pozwalają na monitorowanie i ocenę jakości obsługi klienta, a także wprowadzenie działań naprawczych, aby poprawić jakość obsługi.
  5. Analiza danych - narzędzia analityczne pozwalające na zbieranie i analizowanie danych związanych z pracą pracowników contact center, aby uzyskać informacje na temat efektywności pracy i identyfikować obszary wymagające poprawy.

Wdrożenie Workforce Optimisation w call center pozwala na zwiększenie wydajności pracy pracowników, poprawę jakości obsługi klienta, zmniejszenie kosztów i zwiększenie lojalności klientów. Narzędzia i technologie wykorzystywane w ramach Workforce Optimisation pozwalają na zoptymalizowanie procesów i wykorzystanie w pełni potencjału zasobów ludzkich, co wpływa na zwiększenie efektywności całego contact center.

Databroker realizuje akcję telemarketingową dla Allianz

databroker S.A. bierze udział w szeroko zakrojonym projekcie edukacyjnym Allianz, który uczy klientów długoterminowego i bezpiecznego planowania budżetów rodzinnych. Propozycja jest kierowana przede wszystkim do rodzin z dziećmi, osób prowadzących indywidualną działalność gospodarczą oraz wszystkich zainteresowanych zabezpieczeniem swojego majątku – nieruchomości i samochodów.

 

Klienci w ramach działań edukacyjnych są zachęcani do spotkania z profesjonalnym doradcą Allianz i analizy poziomu zabezpieczenia rodziny teraz i w przyszłości. Decyzja o wyborze produktu finansowego jest długoterminowa, a jej pozytywne skutki będą widoczne po wielu latach lub w przypadku wystąpienia u klienta zdarzeń losowych objętych ubezpieczeniem. Tym samym doradca zachęca do podjęcia decyzji, które skutecznie zabezpieczą finansowo klienta i jego rodzinę oraz pomnożą jego majątek.

 

Partnerem wspierającym skuteczność projektu jest databroker S.A. Realizując działania telemarketingowe, databroker S.A. dociera z informacją o możliwości bezpłatnych spotkań z doradcami Allianz, korzystając z kilkudziesięciu baz danych, starannie selekcjonując osoby, dla których bezpieczeństwo finansowe jest wysokim priorytetem. W rozmowie z potencjalnymi klientami, zadaniem konsultantów databroker S.A. jest wzbudzenie zainteresowania ofertą oraz umówienie spotkania z doradcą Allianz. Projekt ma na celu optymalizację czasu pracy profesjonalnych doradców finansowych w taki sposób, aby mogli poświęcić swój czas faktycznie zainteresowanym klientom.

 

Total
0
Shares
2 komentarzy
  1. Dlaczego tak jest, że Databroker dzieli się informacjami na temat realizowanych kampanii, a inne call center milczą. Czy to wynika z umów między tymi firmami, czy niechęci zarządu do dzielenia się informacjami…? Wszak wystarczy poczytać fora dyskusyjne i od razu wiadomo jakie akcje telemarketingowe są realizowane w firmach…

  2. EWo,
    w powyższej informacji – poza faktem współpracy obu firm- nie ma żądnej informacji:) pewnie dlatego Allianz się zgodził na publikację. To, co jest tu opisane, to praktycznie opis specyfiki projektów prowadzonych dla ubezpieczycieli.
    Niestety w przypadku największych usługowych call centers, które współpracują przede wszystkim właśnie z bankami czy ubezpieczycielami, jest to zastrzeżone w umowach.
    Poza tym informowanie o fakcie współpracy z jakimś telekomem czy tv kablową w sytuacji, gdy kilka/kilkanaście firm pracuje na rzecz takiej firmy byłoby śmieszne. No, chyba, że podane byłyby jakieś liczby i inne dane pozwalające stwierdzić, że dane call center ma wybitne wyniki. Ale na to nie liczmy 🙁

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Jak skutecznie zaplanować sprzedaż w firmie?

Początek roku to najlepszy moment na stworzenie przemyślanej strategii sprzedaży na kolejne miesiące. Właściwie opracowana i wdrożona jest głównym warunkiem założonego rozwoju i wzrostu firmy. Dlaczego warto posiadać strategię sprzedaży? Wyjaśnia ekspert.
Czytaj więcej

4 sztuczki na zamknięcie sprzedaży przez telefon

Zamknięcie sprzedaży to 10% całego procesu sprzedażowego. To oznacza, że na jego sukces przypada 90% całej rozmowy. Ale na nic 90% jej czasu, gdy brakuje owych 10%. Dlatego warto poznawać różne sztuczki jak dobrze zamknąć sprzedaż.