databroker S.A. bierze udział w szeroko zakrojonym projekcie edukacyjnym Allianz, który uczy klientów długoterminowego i bezpiecznego planowania budżetów rodzinnych. Propozycja jest kierowana przede wszystkim do rodzin z dziećmi, osób prowadzących indywidualną działalność gospodarczą oraz wszystkich zainteresowanych zabezpieczeniem swojego majątku – nieruchomości i samochodów.
Klienci w ramach działań edukacyjnych są zachęcani do spotkania z profesjonalnym doradcą Allianz i analizy poziomu zabezpieczenia rodziny teraz i w przyszłości. Decyzja o wyborze produktu finansowego jest długoterminowa, a jej pozytywne skutki będą widoczne po wielu latach lub w przypadku wystąpienia u klienta zdarzeń losowych objętych ubezpieczeniem. Tym samym doradca zachęca do podjęcia decyzji, które skutecznie zabezpieczą finansowo klienta i jego rodzinę oraz pomnożą jego majątek.
Partnerem wspierającym skuteczność projektu jest databroker S.A. Realizując działania telemarketingowe, databroker S.A. dociera z informacją o możliwości bezpłatnych spotkań z doradcami Allianz, korzystając z kilkudziesięciu baz danych, starannie selekcjonując osoby, dla których bezpieczeństwo finansowe jest wysokim priorytetem. W rozmowie z potencjalnymi klientami, zadaniem konsultantów databroker S.A. jest wzbudzenie zainteresowania ofertą oraz umówienie spotkania z doradcą Allianz. Projekt ma na celu optymalizację czasu pracy profesjonalnych doradców finansowych w taki sposób, aby mogli poświęcić swój czas faktycznie zainteresowanym klientom.
Dlaczego tak jest, że Databroker dzieli się informacjami na temat realizowanych kampanii, a inne call center milczą. Czy to wynika z umów między tymi firmami, czy niechęci zarządu do dzielenia się informacjami…? Wszak wystarczy poczytać fora dyskusyjne i od razu wiadomo jakie akcje telemarketingowe są realizowane w firmach…
EWo,
w powyższej informacji – poza faktem współpracy obu firm- nie ma żądnej informacji:) pewnie dlatego Allianz się zgodził na publikację. To, co jest tu opisane, to praktycznie opis specyfiki projektów prowadzonych dla ubezpieczycieli.
Niestety w przypadku największych usługowych call centers, które współpracują przede wszystkim właśnie z bankami czy ubezpieczycielami, jest to zastrzeżone w umowach.
Poza tym informowanie o fakcie współpracy z jakimś telekomem czy tv kablową w sytuacji, gdy kilka/kilkanaście firm pracuje na rzecz takiej firmy byłoby śmieszne. No, chyba, że podane byłyby jakieś liczby i inne dane pozwalające stwierdzić, że dane call center ma wybitne wyniki. Ale na to nie liczmy 🙁