Arteria i Gallup wybudują call center w Rudzie Śląskiej

Arteria – na potrzeby realizacji zawartej kilka dni temu umowy ze spółką Tauron – zamiast wykorzystać już dostępne zasoby, postanowiła wybudować nowe call center[1] wraz z należącą do spółki firmą Gallup Polska. O wygranej w przetargu Arterii pisaliśmy tutaj

 

Wykonawcy poinformowali, ze w ramach realizacji tego projektu, powstaje nowa lokalizacja contact center[2] (docelowo na 500 stanowisk) na terenie aglomeracji Górnośląskiej (Ruda Śląska). Lokalizacja ma stanowić bazę zarówno dla obsługi Grupy Tauron jak i zapewnić zaplecze specjalizującej się w obsłudze procesów back-office spółki Arteria Document Solutions.

 

Źródło: CIRE.PL , ISB/własne

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *