Casus Finanse otworzyło własne call center we Wrocławiu

Z początkiem grudnia wystartowało call center[1] należące do spółki Casus Finanse. Na razie pracować w nim będzie 150 osób – docelowo 1000. Większość ma zajmować się obsługą wierzytelności. Nowa lokalizacja pozwoli firmie na dalszy rozwój w obszarze monitoringu i windykacji wierzytelności detalicznych.

 

Zrealizowana przez Casus Finanse inwestycja w zaawansowaną infrastrukturę techniczno-informatyczną pozwala na działanie nowego call center całkowicie niezależnie od siedziby przy ul. Kleczkowskiej, dzięki czemu druga lokalizacja będzie również pełnić rolę profesjonalnego centrum zapasowego.

 

W drugim call center zatrudnienie znajdzie docelowo ok.150 negocjatorów telefonicznych. O wyborze pomieszczeń biurowych przy ul.Szewskiej, jako drugiej lokalizacji, zadecydowała przede wszystkim możliwość dalszego rozwoju infrastruktury windykacyjnej – docelowo może tam powstać do 500 nowych stanowisk pracy dla ok.1000 pracowników – oraz doskonałe połączenia wrocławskiej komunikacji miejskiej.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *