Telbridge szkoli kandydatów na telemarketerów

Telbridge – kielecka spółka telemarketingowa – mająca swoje oddziały w Radomiu, Warszawie, Częstochowie i Toruniu – zorganizowała dla swoich potencjalnych pracowników bezpłatne szkolenia we współpracy z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu i Politechniką Częstochowską w Częstochowie.

 

W Toruniu w trwającym zaledwie dwie godziny szkoleniu z technik sprzedażowych oraz języka korzyści wzięło udział 30 osób (na stronach Biura Karier UMK można było dokonać rejestracji on-line).

 

Podobne szkolenie przeprowadzono na Wydziale Zarządania Politechniki Częstochowskiej.

2 comments
  1. Jak oni zamierzali nauczyć kandydatów telesprzedaży przez 2 godziny. Dobre szkolenie tego typu trwa i 5 – 6 dni!

  2. no właśnie?? a potem mamy efekty sprzedażowe i słabą jakość kontaktów z potencjalnym klientem.;))))) to jest zamierzone działanie w grupie docelowej celu rekrutacji do call center – dlaczego “szkoli” się studentów, a nie na przykład bezrobotnych w Urzędach Pracy? Pewnie szkolenie polegało na zachwalaniu pracy w tym call center..

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *