Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Call center zwiększa udział w obrotach Rainbow Tours

Rainbow Tours oprócz sukcesywnej rozbudowy sieci sprzedaży w postaci salonów własnych nie zapomina i stale poprawia wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center[1]. W okresie od stycznia do października tego roku nastąpił wzrost sprzedaży o około 80 procent w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym z 19 mln do 35 mln złotych.

 

-Klienci coraz chętniej i częściej rezerwują wczasy drogą internetową lub telefoniczną. Dla nas to prawdziwe wyzwanie i potrzeba inwestowania zarówno w technologie jak i w personel- mówi Marcin Jasiński – dyrektor call center w Rainbow Tours. Dysponujemy w tej chwili nowoczesną centralą telefoniczną, która istotnie poprawiła obsługę ruchu telefonicznego oraz stale szkolimy personel z zakresu znajomości produktu, jakości obsługi oraz technik sprzedaży. Specjalizacja pracowników w danej konkretnej dziedzinie i kierunkach wyjazdowych pozwala im udzielać informacji jeszcze bardziej precyzyjnie, co automatycznie przekłada się na wysoką jakość obsługi – dodaje Marcin Jasiński.

 

Na chwilę obecną w łódzkim call center touroperatora pracuje łącznie 18 osób. 14 z nich zajmuje się sprzedażą zorganizowanych wyjazdów Rainbow Tours i Bee Free, natomiast 4 osoby obsługują rezerwacje biletów lotniczych oraz pośredniczą w rezerwacjach hoteli, sprzedaży ubezpieczeń, rezerwacji samochodów czyli kompleksową obsługa podróży.

 

-Rok 2011 był rokiem wzrostów nie tylko w osiągniętych obrotach ale również w udziale sprzedaży w stosunku do salonów sprzedaży. Na koniec października udział ten wynosił 24,4 procent i stale rośnie- twierdzi Marcin Jasiński

 

Planem sprzedażowym na rok 2012 jest wzrost o 30-40 procent. Rainbow Tours planuje również zwiekszenie ilości pracowników w call center do 22 osób.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
1 komentarz
  1. No to teraz będzie boom mniejszych firm zainteresowanych sprzedażą przez telefon. I oby ich było więcej…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Play uruchamia “PLAN B”

Po tym, jak Play poinformował, że wstrzymuje proces sprzedaży udziałów w spółce natychmiast rozpoczęto wstępne rozmowy z bankami w sprawie możliwości rekapitalizacji lub refinansowania spółki.
Czytaj więcej

2000 pracowników Luxoft

Luxoft przekroczył liczbę 2000 pracowników w Polsce. W ubiegłym roku firma zwiększyła swoją kadrę nad Wisłą trzykrotnie i zamierza kontynuować wzrost. W 2016 r. planuje zwiększenie kadry o ok. 25 proc. i wejście do kolejnego miasta.