Tauron do 2015 roku będzie korzystał z usług call center[1] w Arterii. To oznacza, że przychody Arterii wzrosną przynajmniej o kilka procent rocznie. A w tej branży oznacza, że taki kontrakt to kilkanaście milionów złotych.
Ateria S.A. dysponuje aktualnie 550 stanowiskami dla telemarketerów. W związku z nowymi kontraktami przybędzie ich kolejne 250. Wkrótce spółka, korzystając z mocnej pozycji w energetyce, będzie sprzedawać małym i średnim firmom nie tylko prąd ale i internet od jednego z operatorów komórkowych. Do tego rozwija, we współpracy z bankiem, projekt karty płatniczej skierowanej do kibiców piłkarskich, akceptowanej na wszystkich nowych stadionach.
Słownik
1. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
a gdzie te stanowiska? ci, którzy tam pracują, nie mogą się doliczyć….
A może Arteria liczy za stanowisko również stanowiska na których pracują: recepcjonistki, rekrutacja, it etc? Ale Arteria ma też inną spółkę – może liczą je razem ? 🙂
Arteria przecież ma 3 lokalizacja, a teraz dojdzie jeszcze przecież czwarta… może mieć nawet więcej…
biorąc pod uwagę osiągany przychód z usług call center i liczbę stanowisk łatwo policzyć, że ta część działalności Arterii nie wyglada imponująco :((
wydaje sie ze przychod jest maly poniewaz duze sa koszty nowych inwestycji…
@Karol, ja piszę o przychodzie osiąganym z usług call center na jedno stanowisko, a nie o zyskach. Jest to dużo mniej niż w innych call centers o podobnej wielkości. Koszty inwestycji nie mają tu nic do rzeczy.