UOKiK[1] surowo ukarał pocztę za fatalną jakość usług monopolisty. Firma jednak odwołała się do sądu i… wygrała. Firma nie zapłaci więc ani[2] grosza za poziom usług, jaki oferuje klientom.
Poczta Polska nie musi płacić 6,6 mln zł kary za naruszanie zbiorowych interesów konsumentów. Tak wczoraj uznał Sąd Apelacyjny w Warszawie, który uchylił wyrok sądu pierwszej instancji podtrzymujący decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Chodziło o decyzję UOKiK z 2008 r., w której UOKiK uznał, że niska jakość świadczonych przez publicznego operatora pocztowego usług naruszała zbiorowe interesy konsumentów. Chodziło o to, że Poczta Polska nie dostarczała w terminie paczek i listów.
Źródło: Dziennik Gazeta Prawna/Pap MK
No i nadal mamy super jakość obsługi na poczcie. 30 minut stania w kolejce, by dowiedzieć się, że listonosz jeszcze nie przyniósł do urzędu poleconego. I na nic pomogły zapewnienia poczty na awizo, że mogę odebrać list po godz. 18 – mimo, że już 19:30 🙁 Nie ma to jak jakość obsługi naszej kochanej Poczty