Międzynarodowe Call Center

Zarząd Uboat Line S.A. informuje, że  w dniu 21.11.2011 roku rozpoczęło działalność międzynarodowe Call Center[1] w Gliwicach. Zajmować się ono będzie bieżącą obsługą klientów z całej Europy, pod kątem usług dla firm transportowych, korzystających z transportu intermodalnego jak również wyszukiwaniem nowych klientów w Polsce i w Europie.

Uruchomienie międzynarodowego call center w Gliwicach wpłynie na wzrost przychodów Spółki. Projekt międzynarodowego call center wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu coraz większej ilości firm z sektora transportowego, które poszukują platformy biznesowych umożliwiających szybki dostęp do tanich usług m.in. z zakresu transportu intermodalnego.

 

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *