Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Call Center Poland ponownie dla Toyoty

Call Center[1] Poland zrealizowała kolejny projekt telemarketingowy dla Toyota Motor Poland. Celem kampanii było dotarcie do grupy kilkudziesięciu tysięcy użytkowników toyoty w Polsce i zaproszenie ich na dni otwarte nowego modelu Yaris.

Kontakt z tak liczną rzeszą właścicieli aut marki Toyota był okazją do realizacji badań dotyczących preferencji zakupowych następnych aut, a w szczególności zakupu samochodu marki Toyota.

W rozmowie telefonicznej konsultanci Call Center Poland badali również opinie na temat postrzegania programu lojalnościowego TOYOTA MORE wśród jego uczestników. Analiza wyników badania stanowi wysoką wartość w opracowywaniu efektywnego modelu programu lojalnościowego – a co za tym idzie – skutecznej strategii wzmacniania przywiązania klientów do tej silnej marki.

Podobnie jak realizowana wcześniej kampania marcowa, bezpośredni kontakt ze strony Toyoty spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów, którzy udzielali wyczerpujących odpowiedzi na pytania konsultantów.

„Zrealizowana kampania potwierdza tendencję obserwowaną w innych branżach – mówi Ernest Kargol, Dyrektor Sprzedaży w Call Center Poland – Klienci nabierają większego zaufania do informacji udzielanej telefonicznie i do sprzedaży zdalnej. Obecnie klient oczekuje bezpośredniego kontaktu, ale ze spersonalizowaną, dostosowaną do jego potrzeb ofertą. Taki kontakt, wsparty odpowiednią reklamą, owocuje znacznie wyższą konwersją sprzedaży”.

Obecnie Call Center Poland realizuje szereg projektów, których specyfika wymaga dotarcia w krótkim czasie do wielkiej grupy konsumentów. Są to nie tylko projekty sprzedażowe, ale i badania telefoniczne czy kampanie utrzymujące i zwiększające wartość klienta.

Źródło: SMB.pl

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy