Alfavox na Call Centre & Customer Management Expo

W tym roku podczas największych targów teleinformatycznych w Europie Call Centre & Customer Management Expo Alfavox wystąpił jako kluczowy partner azjatyckiej firmy Synway.

Targi odbyły się 11 i 12 października w jednym z najsłynniejszych obiektów w Londynie – National Hall, London Olympia – i zgromadziły tysiące gości zainteresowanych rozwiązaniami call/contact center[1]. Stoisko Alfavox i Synway odwiedziło wielu biznesmanów i dyrektorów działów telemarketingu. Specjaliści Alfavox przedstawili autorskie systemy, m.in. alfa Contact Center, IVR[2], PDS, Scripter, oraz nawiązali pozytywne relacje z zagranicznymi firmami outsourcingowymi, zwiększając tym samym znajomość marki Alfavox na arenie międzynarodowej.

– To dla nasz bardzo ważne, że zostaliśmy docenieni i uznani za jednego z najlepszych partnerów Sanway na rynku europejskim. Wspólne wystąpienie na tak znaczącej branżowej imprezie to dowód na to, że nasza współpraca się rozwija i jesteśmy w stanie sprostać największym oczekiwaniom i stawiać czoła międzynarodowym trendom – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *