Connect with us

Nowy serwis bazodanowy od Eniro Polska

AKTUALNOŚCI

Nowy serwis bazodanowy od Eniro Polska

Bez profesjonalnej bazy danych, aktualnej i kompletnej, trudno wyobrazić sobie skuteczną akcję marketingową, planowanie sprzedaży lub dystrybucji oferowanych produktów. Eniro Polska, właściciel największej i najbardziej aktualnej bazy danych (2,3 miliona firm) oferuje usługę jej udostępniania do różnego typy zastosowań: marketingu bezpośredniego, geomarketingu, e-mailingów czy wszechstronnych analiz rynku. W listopadzie firma odświeżyła swój bazodanowy serwis, który jest dostępny pod nową domeną baza.panoramafirm.pl.

 

Serwis skierowany jest zarówno do firm wyspecjalizowanych w marketingu bezpośrednim (agencje, firmy call center) jak i pracowników działu marketingu w przedsiębiorstwach, które planują działania z użyciem biznesowych baz danych.

 

Strona główna serwisu oferuje łatwy dostęp do 4 głównych zakładek, ilustrowanych grafikami:

  • direct marketing
  • e-mailing
  • geomarketing
  • analiza rynku.

Rozwijane menu w każdym z nich pozwala na dotarcie do szczegółowych informacji, w jaki sposób można wykorzystać bazę Panorama Firm w interesującym nas temacie. Dodatkowo użytkownik może poznać produkty bazodanowe, oferowane usługi oraz warunki udostępniania bazy danych (udostępnienie jednorazowe, wielokrotne i licencja na stałe korzystanie). Istotnym elementem serwisu jest również zakładka Pomoc, w której umieszczono odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez firmy zainteresowane zakupem bazy danych.

 

– Mamy nadzieję, że nowy serwis stanie się ważnym narzędziem komunikacji z klientami szukającymi bazy danych do akcji marketingowych czy sprzedażowych. Zastosowanie bazy o wysokiej jakości danych, optymalnie dopasowanej do potrzeb klienta, przekłada się na generowanie odpowiedniej ilości zapytań sprzedażowych tzw. leadów. Firmy zainteresowane naszymi rozwiązaniami mogą dowiedzieć się, jak dbamy o aktualność i kompletność danych, jakie kryteria selekcji bazy Panoramy Firm są dostępne, a przede wszystkim – do czego i na jakich warunkach można ją wykorzystać. Stawiamy na łatwy kontakt z potencjalnymi klientami – temu służą formularze pozwalające złożyć zapytanie czy zaktualizować dane swojej firmy – mówi Marek Kujawiński, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Eniro Polska.

 

Eniro Polska rozwija swoją bazę danych od 1992 r. Obecnie liczy ona ponad 2,3 mln rekordów i jest najbardziej aktualną i kompletną bazą danych firm i instytucji działających w Polsce. Oprócz podstawowych danych teleadresowych, zawiera ona mnóstwo dodatkowych, szczegółowych informacji, dotyczących m.in. oferty, godzin otwarcia, form płatności, zatrudnienia, osób kontaktowych itd. Wszystkie rekordy są zgeokodowane tj. przypisane do konkretnej lokalizacji na mapie.

Eniro Polska jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

 

Źródło: Eniro Polska / SMB.pl

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

Skomentuj

POPULARNE