Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Nowy serwis bazodanowy od Eniro Polska

Bez profesjonalnej bazy danych, aktualnej i kompletnej, trudno wyobrazić sobie skuteczną akcję marketingową, planowanie sprzedaży lub dystrybucji oferowanych produktów. Eniro Polska, właściciel największej i najbardziej aktualnej bazy danych (2,3 miliona firm) oferuje usługę jej udostępniania do różnego typy zastosowań: marketingu bezpośredniego, geomarketingu, e-mailingów czy wszechstronnych analiz rynku. W listopadzie firma odświeżyła swój bazodanowy serwis, który jest dostępny pod nową domeną baza.panoramafirm.pl.

 

Serwis skierowany jest zarówno do firm wyspecjalizowanych w marketingu bezpośrednim (agencje, firmy call center) jak i pracowników działu marketingu w przedsiębiorstwach, które planują działania z użyciem biznesowych baz danych.

 

Strona główna serwisu oferuje łatwy dostęp do 4 głównych zakładek, ilustrowanych grafikami:

  • direct marketing
  • e-mailing
  • geomarketing
  • analiza rynku.

Rozwijane menu w każdym z nich pozwala na dotarcie do szczegółowych informacji, w jaki sposób można wykorzystać bazę Panorama Firm w interesującym nas temacie. Dodatkowo użytkownik może poznać produkty bazodanowe, oferowane usługi oraz warunki udostępniania bazy danych (udostępnienie jednorazowe, wielokrotne i licencja na stałe korzystanie). Istotnym elementem serwisu jest również zakładka Pomoc, w której umieszczono odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez firmy zainteresowane zakupem bazy danych.

 

– Mamy nadzieję, że nowy serwis stanie się ważnym narzędziem komunikacji z klientami szukającymi bazy danych do akcji marketingowych czy sprzedażowych. Zastosowanie bazy o wysokiej jakości danych, optymalnie dopasowanej do potrzeb klienta, przekłada się na generowanie odpowiedniej ilości zapytań sprzedażowych tzw. leadów. Firmy zainteresowane naszymi rozwiązaniami mogą dowiedzieć się, jak dbamy o aktualność i kompletność danych, jakie kryteria selekcji bazy Panoramy Firm są dostępne, a przede wszystkim – do czego i na jakich warunkach można ją wykorzystać. Stawiamy na łatwy kontakt z potencjalnymi klientami – temu służą formularze pozwalające złożyć zapytanie czy zaktualizować dane swojej firmy – mówi Marek Kujawiński, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Eniro Polska.

 

Eniro Polska rozwija swoją bazę danych od 1992 r. Obecnie liczy ona ponad 2,3 mln rekordów i jest najbardziej aktualną i kompletną bazą danych firm i instytucji działających w Polsce. Oprócz podstawowych danych teleadresowych, zawiera ona mnóstwo dodatkowych, szczegółowych informacji, dotyczących m.in. oferty, godzin otwarcia, form płatności, zatrudnienia, osób kontaktowych itd. Wszystkie rekordy są zgeokodowane tj. przypisane do konkretnej lokalizacji na mapie.

Eniro Polska jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

 

Źródło: Eniro Polska / SMB.pl

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.
więcej

Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.
więcej

Netia rozpoczyna współpracę z Zenifero

Zarząd spółki TenderHut S.A. poinformował o podpisaniu umowy między Zonifero S.A., spółką zależną należącą do Grupy a liderem rynku telekomunikacyjnego Netia S.A.. Współpraca będzie opierać się na modelu „white label”, czyli w tym przypadku na sprzedaży rozwiązań Zonifero w brandingu i pod marką partnera handlowego, spółki Netia.
więcej

Wizualizacje w umowach? Prawo ma być przejrzyste i pomagać

Design thinking, sztuczna inteligencja, badanie potrzeb i doświadczeń użytkowników mają zrewolucjonizować rynek prawniczy. Coraz więcej firm dąży do jak największego uproszczenia swoich działań prawnych. Również sądy szukają sposobów, żeby być miejscem bardziej przyjaznym i dostępnym dla petentów.