Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

9 tys. firm czeka na ofertę Twojego call center

Łódzka spółka C2C – operator platformy Connect-on.pl – pierwszej w Polsce nowoczesnej i interaktywnej platformy internetowej łączącej zleceniodawców i odbiorców usług Call Center[1] uruchomiła promocję dzięki której firma otrzymuje aż 9 tys. rekordów firm potencjalnie zainteresowanych usługami CC.

 

Pomysł na stworzenie platformy powstał w 2008 roku, kiedy menadżerowie kilku Contact Center[2], podczas konferencji w Warszawie zorientowali się, że ich klienci zwykle zadają bardzo podobne pytania, dotyczące ceny, efektywności i jakości rozmów przeprowadzanych w ich imieniu. problemem był też brak jednego miejsca w sieci, gdzie skupiona byłaby większość Call Center wraz ze swoją ofertą. w konsekwencji tych rozmów powstał projekt unijny: „Wdrożenie platformy usługowej kojarzącej zleceniodawców oraz zleceniobiorców usług contact center”, dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 8.1 „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

 

Connect-on.pl ma za zadanie ułatwić komunikację pomiędzy zlecającym a zleceniobiorcą. Zlecającym może być firma poszukująca usług contact center, a zleceniobiorcą dostawca takich usług.

 

W przeciwieństwie do typowego procesu kontaktowania się z kilkoma dostawcami i przechodzenia przez żmudny proces zbierania ofert i indywidualnych negocjacji cenowych, jak również wyjaśniania koncepcji projektu kilku firmom po kolei, na Connect-on.pl klient określa ramy projektu jako zlecenie i wystawia go na aukcji. Call Center, które spełniają kryteria wskazane przez zamawiającego mogą przystąpić do aukcji, w wyniku której, w drodze licytacji zostanie wyłoniony zwycięzca. Proces ten zapewnia Zleceniodawcy najlepszą z możliwych ofert, a zleceniobiorcy możliwość pozyskania wielu klientów.

 

Dlaczego warto korzystać z usług Connect-on.pl

  • możliwość samodzielnego zdefiniowania zlecenia przez klienta i przeprowadzenia całego procesu zamówienia przy użyciu platformy dostępnej poprzez przyjazny interfejs,
  • łatwy dostęp do profesjonalnych usług CC online,
  • przejrzystość platformy – korzystanie z niej jest niezwykle proste i intuicyjne,
  • wstępne oszacowanie kosztów usług CC,
  • obniżenie kosztów sprzedaży dzięki pozyskiwaniu zleceń za pośrednictwem platformy w ramach zautomatyzowanego procesu,
  • uzyskanie atrakcyjnych ekonomicznie warunków realizacji zleceń dzięki modułowi przetargowemu,
  • szeroka dostępność – łączenie zleceń w pakiety umożliwi realizacje niewielkich kampanii – otwarcie rynku usług CC na potrzeby mniejszych podmiotów z sektora MŚP.

 

 

Platforma zarządza oczekiwaniami zleceniodawców i zleceniobiorców poprzez jasne zdefiniowanie projektu. Zaczynając od typu (sales, lead[4] generation, infolinia, CATI, back office[3]), określając zakres (inbound, outbound), dodając usługi dodatkowe (baza danych, skryptowanie, konsultacje, usługi kurierskie), zlecenie jasno określa potrzeby klienta (ilu agentów, ramy czasowe, geolokacja, metoda raportowania) i wystawia je na aukcji.

 

Connect-on.pl pozwala również na pakietowanie. Polega ono na zebraniu kilku mniejszych projektów w jeden większy, pozwalający firmie zlecającej usługę na możliwość realizacji zlecenia przez duże Call Center.

 

Zalety platformy są oczywiste – mówi Michał Brzeziński, project manager Connect-on.pl. Przede wszystkim, dostęp do dużej ilości Contact Center. W jednym miejscu, przy pomocy kilku kliknięć myszką firma może znaleźć kilkanaście konkurencyjnych ofert dla swojego projektu. Dodatkowo, jasne określenie wymagań technicznych, parametrów i celów pozwala na sprecyzowanie wymaganych nakładów i daje przewidziany zwrot z inwestycji (ROI). Funkcja aukcji utrzymuje ceny na poziomie rynkowym i nie daje możliwości na popełnienie pomyłek w wycenie.

 

Dla Contact Center, głównym atutem platformy connect-on.pl jest dostęp do dużej ilości klientów, którzy szukają kontaktu z usługodawcą. Klienci zarejestrowani na platformie mają ściśle określone potrzeby, a dzięki możliwości określenia szczegółowej specyfikacji danego zlecenia, projekty są przygotowane systemowo (gotowe do wdrożenia). Formuła licytacji pozwala Contact Center na elastyczne dostosowanie się do oczekiwań klienta i ofert konkurencji.

 

Rejestracja na platformie connect-on.pl jest całkowicie bezpłatna, zarówno dla zleceniodawców jak i wykonawców usług. Dodatkowo do końca roku w ramach promocji, każde Call Center, które zarejestruje się na platformie otrzyma bezpłatnie dostęp do bazy 9 000 rekordów.

 

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. back office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…
4. lead. jednostka lub firma, która jest potencjalnie zainteresowana danym produktem bądź usługą.
Total
0
Shares
5 komentarzy
  1. Moim zdaniem to nic nie wnoszący serwis, w dodatku słabo wykonany. Wystarczy pobieżne zapoznanie, aby się przekonać, ze jest tam masa chcących sprzedać usługi i nikogo nimi zainteresowanego. Autor artykułu mógł wykazać minimum zaangażowania zanim wstawił promocyjny tekst…

  2. Mam wrażenie, że to serwis stworzony przez ludi, którzy nie mają praktycznej wiedzy o rynku call center. Pani Jadzia ze sklepu “Jadzia” może i potencjalnie jest zainteresowana usługami call center, ale nie wie co to jest 🙁 A stworzyć bazę potencjalnie zainteresowanych usługami call center firm jest prosto – wystarczy książka telefoniczna 🙂

  3. Napisałam już komentarz do tej notki na FB: ” 9.000 to raczej liczba rekordów w bazie a nie potencjalnych zleceniodawców call center. Przejrzałam bazę firm świadczących usługi call center na platformie. To jakiś żart- czy każdy może się tam zapisać jako zleceniobiorca bez żadnej weryfikacji?? oto przykłady firm: “Moje Gimnazjum”, PPHU Patric????? większość zarejestrowana w mieszkaniach prywatnych lub w ogóle brak danych o firmie. Dla zleceniodawców to duze ryzyko podejmować wspołpracę z takimi firmami “no name”. Poza tym, autorze, mozna mied odstęp do dużej LICZBY, a nie ilości klientów

  4. Mam pytanie. Czy ten artykuł jest sponsorowany. Serwis 9 tyś rekordów ma jak zliczymy wszystkie wyrazy w nim zawarte. Konta usunąć nie można. To nic nie wnoszące źródło i zastanawia mnie jak takie coś bez weryfikacji przebiło sie do Państwa portalu i zasłużyło na artykuł

    1. Serwis powstał w 2011 roku. Były w nim wprowadzone liczne zmiany, które dały taki, a nie inny efekt końcowy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Ailleron wdroży platformę LiveBank

Ailleron zawarł umowę z meksykańskim Actinver Bank na wdrożenie platformy LiveBank. Według polskiej spółki (połączone firmy Wind Mobile i Software Mind) umowa ma strategiczne znacznie, gdyż oznacza wejście spółki na nowe rynki międzynarodowe.
Czytaj więcej

Małe firmy Nowoczesnej Gospodarki zatrudniają najwięcej

Nowoczesna Gospodarka zakończyła pierwsze półrocze 2018 r. ze wzrostem zatrudnienia na poziomie 6,29 proc. (vs H1 2017). Równie wysoki wzrost odnotowano w II kw. 2018 r. – cała Nowoczesna Gospodarka urosła o 6,30 proc. (vs II kw. 2017 r.) Jest to najwyższy wzrost od IV kw. 2012 roku – wynika z najnowszego raportu „Zatrudnienie w Nowoczesnej Gospodarce Q2 2018” opracowanego przez ADP Polska, lidera rynku administracji kadr i płac.
Czytaj więcej

Magdalena Dziewguć (Google): Chmura może zastąpić tradycyjne biuro

Coraz więcej firm w Polsce i na świecie korzysta z chmury. Przy niewielkim nakładzie finansowym rozwiązania chmurowe stwarzają szansę poprawy organizacji, zwiększenia efektywności i obniżenia wydatków przeznaczanych nie tylko na IT. Dziś małe firmy traktują chmurę jako środowisko pracy, które może zastąpić tradycyjne biuro, ale ma ona dużo większe możliwości.