9 tys. firm czeka na ofertę Twojego call center

Łódzka spółka C2C – operator platformy Connect-on.pl – pierwszej w Polsce nowoczesnej i interaktywnej platformy internetowej łączącej zleceniodawców i odbiorców usług Call Center[1] uruchomiła promocję dzięki której firma otrzymuje aż 9 tys. rekordów firm potencjalnie zainteresowanych usługami CC.

 

Pomysł na stworzenie platformy powstał w 2008 roku, kiedy menadżerowie kilku Contact Center[2], podczas konferencji w Warszawie zorientowali się, że ich klienci zwykle zadają bardzo podobne pytania, dotyczące ceny, efektywności i jakości rozmów przeprowadzanych w ich imieniu. problemem był też brak jednego miejsca w sieci, gdzie skupiona byłaby większość Call Center wraz ze swoją ofertą. w konsekwencji tych rozmów powstał projekt unijny: „Wdrożenie platformy usługowej kojarzącej zleceniodawców oraz zleceniobiorców usług contact center”, dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 8.1 „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

 

Connect-on.pl ma za zadanie ułatwić komunikację pomiędzy zlecającym a zleceniobiorcą. Zlecającym może być firma poszukująca usług contact center, a zleceniobiorcą dostawca takich usług.

 

W przeciwieństwie do typowego procesu kontaktowania się z kilkoma dostawcami i przechodzenia przez żmudny proces zbierania ofert i indywidualnych negocjacji cenowych, jak również wyjaśniania koncepcji projektu kilku firmom po kolei, na Connect-on.pl klient określa ramy projektu jako zlecenie i wystawia go na aukcji. Call Center, które spełniają kryteria wskazane przez zamawiającego mogą przystąpić do aukcji, w wyniku której, w drodze licytacji zostanie wyłoniony zwycięzca. Proces ten zapewnia Zleceniodawcy najlepszą z możliwych ofert, a zleceniobiorcy możliwość pozyskania wielu klientów.

 

Dlaczego warto korzystać z usług Connect-on.pl

  • możliwość samodzielnego zdefiniowania zlecenia przez klienta i przeprowadzenia całego procesu zamówienia przy użyciu platformy dostępnej poprzez przyjazny interfejs,
  • łatwy dostęp do profesjonalnych usług CC online,
  • przejrzystość platformy – korzystanie z niej jest niezwykle proste i intuicyjne,
  • wstępne oszacowanie kosztów usług CC,
  • obniżenie kosztów sprzedaży dzięki pozyskiwaniu zleceń za pośrednictwem platformy w ramach zautomatyzowanego procesu,
  • uzyskanie atrakcyjnych ekonomicznie warunków realizacji zleceń dzięki modułowi przetargowemu,
  • szeroka dostępność – łączenie zleceń w pakiety umożliwi realizacje niewielkich kampanii – otwarcie rynku usług CC na potrzeby mniejszych podmiotów z sektora MŚP.

 

 

Platforma zarządza oczekiwaniami zleceniodawców i zleceniobiorców poprzez jasne zdefiniowanie projektu. Zaczynając od typu (sales, lead[4] generation, infolinia, CATI, back office[3]), określając zakres (inbound, outbound), dodając usługi dodatkowe (baza danych, skryptowanie, konsultacje, usługi kurierskie), zlecenie jasno określa potrzeby klienta (ilu agentów, ramy czasowe, geolokacja, metoda raportowania) i wystawia je na aukcji.

 

Connect-on.pl pozwala również na pakietowanie. Polega ono na zebraniu kilku mniejszych projektów w jeden większy, pozwalający firmie zlecającej usługę na możliwość realizacji zlecenia przez duże Call Center.

 

Zalety platformy są oczywiste – mówi Michał Brzeziński, project manager Connect-on.pl. Przede wszystkim, dostęp do dużej ilości Contact Center. W jednym miejscu, przy pomocy kilku kliknięć myszką firma może znaleźć kilkanaście konkurencyjnych ofert dla swojego projektu. Dodatkowo, jasne określenie wymagań technicznych, parametrów i celów pozwala na sprecyzowanie wymaganych nakładów i daje przewidziany zwrot z inwestycji (ROI). Funkcja aukcji utrzymuje ceny na poziomie rynkowym i nie daje możliwości na popełnienie pomyłek w wycenie.

 

Dla Contact Center, głównym atutem platformy connect-on.pl jest dostęp do dużej ilości klientów, którzy szukają kontaktu z usługodawcą. Klienci zarejestrowani na platformie mają ściśle określone potrzeby, a dzięki możliwości określenia szczegółowej specyfikacji danego zlecenia, projekty są przygotowane systemowo (gotowe do wdrożenia). Formuła licytacji pozwala Contact Center na elastyczne dostosowanie się do oczekiwań klienta i ofert konkurencji.

 

Rejestracja na platformie connect-on.pl jest całkowicie bezpłatna, zarówno dla zleceniodawców jak i wykonawców usług. Dodatkowo do końca roku w ramach promocji, każde Call Center, które zarejestruje się na platformie otrzyma bezpłatnie dostęp do bazy 9 000 rekordów.

 

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. back office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…
4. lead. jednostka lub firma, która jest potencjalnie zainteresowana danym produktem bądź usługą. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0…
5 comments
  1. Moim zdaniem to nic nie wnoszący serwis, w dodatku słabo wykonany. Wystarczy pobieżne zapoznanie, aby się przekonać, ze jest tam masa chcących sprzedać usługi i nikogo nimi zainteresowanego. Autor artykułu mógł wykazać minimum zaangażowania zanim wstawił promocyjny tekst…

  2. Mam wrażenie, że to serwis stworzony przez ludi, którzy nie mają praktycznej wiedzy o rynku call center. Pani Jadzia ze sklepu “Jadzia” może i potencjalnie jest zainteresowana usługami call center, ale nie wie co to jest 🙁 A stworzyć bazę potencjalnie zainteresowanych usługami call center firm jest prosto – wystarczy książka telefoniczna 🙂

  3. Napisałam już komentarz do tej notki na FB: ” 9.000 to raczej liczba rekordów w bazie a nie potencjalnych zleceniodawców call center. Przejrzałam bazę firm świadczących usługi call center na platformie. To jakiś żart- czy każdy może się tam zapisać jako zleceniobiorca bez żadnej weryfikacji?? oto przykłady firm: “Moje Gimnazjum”, PPHU Patric????? większość zarejestrowana w mieszkaniach prywatnych lub w ogóle brak danych o firmie. Dla zleceniodawców to duze ryzyko podejmować wspołpracę z takimi firmami “no name”. Poza tym, autorze, mozna mied odstęp do dużej LICZBY, a nie ilości klientów

  4. Mam pytanie. Czy ten artykuł jest sponsorowany. Serwis 9 tyś rekordów ma jak zliczymy wszystkie wyrazy w nim zawarte. Konta usunąć nie można. To nic nie wnoszące źródło i zastanawia mnie jak takie coś bez weryfikacji przebiło sie do Państwa portalu i zasłużyło na artykuł

    1. Serwis powstał w 2011 roku. Były w nim wprowadzone liczne zmiany, które dały taki, a nie inny efekt końcowy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *