Wykorzystując własne zasoby w obszarze contact center[1] oraz doświadczenie w organizowaniu i realizacji procesów sprzedaży, databroker S.A. prowadzi z powodzeniem aktywną sprzedaż produktów Wydawnictwa C.H. BECK. Projekt jest realizowany obecnie na 50 stanowiskach telemarketingowych.
Przedmiotem sprzedaży jest szeroki asortyment produktowy Wydawnictwa C.H. BECK z portfela produktów Beck Info Biznes. Są to m.in. publikacje wymienno kartkowe skierowane do kadrowych, księgowych, specjalistów ds. BHP, a także subskrypcja specjalistycznych portali branżowych kierowanych do menedżerów służby zdrowia oraz przedstawicieli jednostek budżetowych. Wykorzystując 8-letnie doświadczenie w zakresie ogólnopolskich projektów wsparcia sprzedaży, databroker S.A. wspiera swojego Klienta w doborze i selekcji baz danych, co przekłada się na wyższą efektywność sprzedaży.
databroker S.A. pozyskuje nowych Klientów dla C.H. BECK z wykorzystaniem własnych zasobów contact center. Dzięki umiejętnościom zespołu konsultantów, budowana jest świadomość marki wydawnictwa, przekazywane są informacje na temat dostępnych produktów oraz finalizowane transakcje zakupowe. Kontakt z Klientami jest pod stałym nadzorem weryfikatorów, którzy prowadzą wewnętrzny system kontroli jakości prowadzonych rozmów. Weryfikatorzy to grupa specjalistów, która charakteryzuje się doskonałą znajomością zawartości publikacji wydawnictwa oraz zasad prowadzenia rozmów sprzedażowych. Dzięki temu są wstanie na bieżąco korygować wszelkie, nawet najdrobniejsze błędy prowadzonych rozmów. Projekt realizowany dla wydawnictwa obejmuje także posprzedażową obsługą klientów. Dotyczy ona „miękkiej” windykacji, której celem jest nie tylko płatność zaległej faktury, lecz także zachęcenie klienta do kontynuowania współpracy.
Efekty działań są precyzyjnie raportowane, zawierając w sobie wszelkie istotne dane dotyczące bieżącego stanu realizacji projektu oraz dane analityczne, które stanowią gwarancję dla płynnej realizacji projektu oraz lepszego planowania strategii marketingowej kolejnych akcji (wsparcie konsultingowe).