Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Zaufany partner w biznesie to podstawa

Zakończyła się tegoroczna edycja konferencji Siła Telemarketingu, której partnerem był Alfavox. Panel dyskusyjny zorganizowany przez firmę z Bielska-Białej przyniósł odpowiedzi na pytanie: co jest podstawą sukcesu w biznesie.

Panel dyskusyjny, w którym wzięli udział Jacek Barankiewicz, prezes DataContact, Wojciech Glapa, członek zarządu Arteria SA, Janusz Tomiczek, prezes Alfavox, oraz Michał Sawicki, niezależny konsultant branżowy, odbył się w pierwszym dniu konferencji. Uczestnicy dyskusji skupili się w swoich wypowiedziach na próbie odpowiedzi na pytanie, co oprócz rozwiązań informatycznych pozwala na odpowiednie pozycjonowanie się oraz konkurowanie na rynku call/contact center[1]. W wypowiedziach prelegentów duży nacisk został położony na kwestie związane z postrzeganiem branży, relacji outsourcerów i ich klientów oraz zagadnień wybiegających w przyszłość.[mv]

– Dyskusja przeprowadzona podczas konferencji Siła Telemarketingu pozwoliła nam dostrzec siłę tkwiącą w pewnym i zaufanym partnerze biznesowym – komentuje Janusz Tomiczek. – Oczywiście niezwykle ważny na rynku telemarketingu jest system informatyczny, bez którego trudno prowadzić jakiekolwiek działania. Ale to wiemy nie od dziś. Wartością dodaną, która pozwala budować sukces na tym rynku, jest jednak odpowiedni partner biznesowy, reagujący na potrzeby, gotowy na modyfikacje, stawiający odważnie czoła wyzwaniom.

Według uczestników panelu dyskusyjnego kluczowe dla firm działających w branży outsourcingowej jest zbudowanie i utrwalenie odpowiedniej relacji z klientami, którzy powinni zrozumieć strukturę kosztów, jakie muszą ponieść firmy w swojej codziennej działalności, aby zapewnić wysoką jakość świadczonych usług. Wszyscy uczestnicy panelu dyskusyjnego zgodzili się z tezą, że dobierając partnera technologicznego, nie należy wybierać spośród dostawców rozwiązań z „wielkim logo”, lecz spośród tych, którzy rozumieją, że kluczowa jest elastyczność, rozsądne koszty oraz gotowość do szybkiej reakcji na potrzeby rynku.

Konferencja Siła Telemarketingu skupia ekspertów i praktyków reprezentujących firmy oraz instytucje badawcze z obszaru obsługi klienta i telesprzedaży. W tym roku odbyła się 7 edycja konferencji.[/mv]

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Gala Finałowa konkursu Ambasador Call Center on-line!

Kto w tym roku wygra? Jak brzmi najładniejszy głos damski i męski telemarketera? Kto zgarnie statuetki w kategorii komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna? Zapraszamy do obejrzenia transmisji 0n-line z gali Ambasadora Call Center już teraz!
Czytaj więcej

SAP Hybris DAY 2018 – raport o polskim kliencie e-commerce

Branża e-commerce nie zwalnia tempa. W 2017 roku jej globalna wartość sięgnęła 2,3 biliona dolarów. Już 1 na 10 zakupów jest robionych w sieci. Wraz z rynkiem dojrzewają także oczekiwania konsumentów. Jak podają badania SAP Hybris, 86% Polaków nie toleruje używania ich danych bez zgody, 7 na 10 – wolnych reakcji w obsłudze. W rywalizacji o klienta wygrywają więc te marki, które zamiast romansować budują trwałe i zdrowe związki.
Czytaj więcej

Kompetencje jutra. Lublin inspiruje przyszłość

Funkcjonowanie systemu edukacji, kształtowanie kompetencji jego uczestników oraz przyszłości nauczania, szczególnie w kontekście koncepcji uczenia się przez całe życie – to najbardziej aktualne dziś tematy, które zostaną poruszone podczas bezpłatnej konferencji online „Kompetencje jutra. Lublin inspiruje przyszłość” 26 października br.