VoIPoint dostarcza urządzenia do Vanberg Systems

Firma VoIPoint, jeden z największych w Polsce dystrybutorów urządzeń VoIP[1], dostarcza telefony biznesowe marki Yealink do Vanberg Systems – dostawcy zintegrowanego rozwiązania telekomunikacyjnego dla biznesu, który niedawno zadebiutował na polskim rynku w ramach grupy Aiton Caldwell.

[mv]W ofercie Vanberg Systems pojawiły się telefony SIP Yealink przeznaczone dla biznesu: telefony przewodowe oraz wideotelefon Yealink VP-2009P. Dzięki współpracy firm, biznesowi klienci Vanberg Systems uzyskują możliwość korzystania z telefonii VoIP w najwyższej jakości. Telefony oferują znakomitą jakość dźwięku High Definition (HD) oraz PoE jako standardem umożliwiającym znacznie bardziej wydajną, produktywną i oszczędną komunikację.

 

„Współpraca z firmą VoIPoint jest wynikiem realizacji naszej długofalowej strategii, przewidującej popularyzację rozwiązań w modelu SaaS[2] na polskim rynku telekomunikacyjnym” – wyjaśnia Michał Pietrus, Kierownik projektu Vanberg Systems, Aiton Caldwell SA. „Częścią zaawansowanych rozwiązań Vanberg Systems są nowoczesne, wielofunkcyjne telefony biurowe, oferowane w nowym modelu, gdzie operator subsydiuje urządzenia” – dodaje.

 

Firmy korzystające z rozwiązań Vanberg Systems mają dostęp do najnowocześniejszych technologii znanych dotąd jedynie z zaawansowanych central telefonicznych, takich jak: system IVR[3] (automatyczna obsługa połączeń przychodzących), moduł faks, VoiceBox, służący do zarządzania połączeniami w czasie rzeczywistym, telekonferencje i wideokonferencje, rejestrator połączeń, synteza mowy i wiele innych. Vanberg Systems zapewnia także pełne bezpieczeństwo: szyfrowanie połączeń, najwyższe standardy przechowywania danych, wysoki poziom usług serwisowych i utrzymania systemu (SLA), gwarantujący m.in. wymianę telefonów na nowe w ciągu 48 h oraz automatyczne przekierowanie połączeń na telefony komórkowe w przypadku awarii internetu u klienta.[/mv]

 

Słownik
1. VoIP. (inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych…
2. SaaS. Zobacz Software as a Service. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
3. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *