Avista Media laureatem Dolnośląskiego Certyfikatu Gospodarczego

Już po raz osiemnasty wręczono Dolnośląski Certyfikat Gospodarczy, jedno z najważniejszych wyróżnień dla regionalnych przedsiębiorców. Wśród laureatów drugi rok z rzędu znalazła się spółka Avista Media. Podczas wczorajszej gali w Oratorium Marianum przedstawiciele firmy odebrali pamiątkowe statuetki oraz certyfikaty.

[mv]

Dolnośląski Certyfikat Gospodarczy (DCG) przyznawany jest tym przedsiębiorstwom, które nie tylko mogą się wykazać wiarygodnością w biznesie, ale także poprzez swoją działalność znacząco przyczyniają się do rozwoju regionu i tworzenia miejsc pracy oraz są wizytówką jakości, innowacyjności i nowoczesności. O tym, która firma zasługuje na tytuł, decyduje kapituła DCG, w skład której wchodzą m.in. przedstawiciele zarządu województwa dolnośląskiego (jej przewodniczącym jest marszałek województwa), jak również członkowie organizacji przedsiębiorców, uczelni wyższych oraz lokalni przedsiębiorcy.

 

– Znalezienie się drugi rok z rzędu wśród wyróżnionych przedsiębiorstw to dla nas wielki zaszczyt, tym bardziej, że certyfikat wystawiany jest przez tak szacowne grono profesjonalistów i osób znających doskonale gospodarkę Dolnego Śląska – mówi Marcin Luboń, prezes Avista Media. – Certyfikat jest dla nas także impulsem do tego, by stale się rozwijać i oferować usługi na jak najwyższym poziomie.

 

REKLAMA

Atutem Avista Media jest oferowanie (w modelu business process outsourcing) specjalistycznych usług call center[1]/contact center[2] oraz innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw i instytucji, które w swojej działalności inicjują i podtrzymują kontakty z dużymi grupami klientów. W oparciu o nowoczesną platformę multikomunikacyjną i elastyczne zasoby organizacyjne firma obsługuje relacje z klientami, wykorzystując wszystkie kanały telefonicznego oraz internetowego kontaktu. Avista Media prowadzi na Dolnym Śląsku dwa nowoczesne contact center w których zatrudnia w sumie 300 konsultantów, marketerów i specjalistów IT.

 

Wzorem dla Dolnośląskiego Certyfikatu Gospodarczego są takie międzynarodowe i prestiżowe nagrody jak Europejska Nagroda Jakości czy amerykańska nagroda Malcolma Baldriga. Przedsiębiorstwa wyróżnione Certyfikatem nie tylko zyskują na wiarygodności i znaczeniu wśród klientów oraz partnerów biznesowych, ale także trafiają do Klubu Laureatów, czyli elitarnego grona najlepszych dolnośląskich firm.

 

[/mv]
Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *