Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Anna Głaz wyróżniona w konkursie Telemarketer Roku 2011

Anna Głaz, konsultantka legnickiego telecentrum firmy Avista Media, została laureatką tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu Telemarketer Roku 2011 w kategorii sprzedaż outbound. Jego wyniki ogłoszono oficjalnie podczas gali Golden Arrow.

[mv]

– To moja pierwsza praca i od razu takie wyróżnienie! Bardzo się z tego cieszę, tym bardziej, że rywalizacja była spora, a kryteria konkursowe wymagające – mówi Anna Głaz.

 

W trzeciej edycji konkursu odbywającego się pod patronatem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego wyłoniono najlepszych telemarketerów w pięciu kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, help desk i windykacja. Do udziału zgłoszono aż 122 osoby

z całej Polski, z których do drugiego etapu (po przesłuchaniu przez jury nagranych i przesłanych rozmów każdego z kandydatów) przeszło 25 uczestników, wśród nich dwie pracownice Avista Media. Czekał ich jeszcze sprawdzian na żywo, po którym pozostało już tylko 12 osób. I to właśnie spośród nich jurorzy wybrali zwycięzców, pozostałym osobom przyznając tytuły laureatów. Laureatką

w kategorii sprzedaż outbound została Anna Głaz z firmy Avista Media – tu głównej nagrody nie przyznano.

 

Jak wyglądały przesłuchania w ostatnim etapie? – Do całego konkursu przygotowywałam się wspólnie z naszą trenerką oraz z Dominiką, drugą uczestniczką konkursu z naszego contact center[1]. Postawiłam na oryginalną autoprezentację, wykorzystałam zdjęcia i własne materiały wizualne, tym chyba pozytywnie zaskoczyłam jurorów – opowiada Anna Głaz. – Potem były pytania o moje plany i bardziej ogólne, o obsługę klienta i moją pracę. Po prezentacji nadszedł czas na rozmowę symulowaną,

w której musiałam zaprezentować… generator tęczy. Było to pewnym wyzwaniem, bo oferta miała sztywno określone warunki i cenę, a ja na co dzień prowadzę sprzedaż połączoną w dużej mierze

z badaniem potrzeb klientów, ale jakoś poradziłam sobie z tym zadaniem.

 

Anna Głaz studiuje ekonomię na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Avista Media pracuje od sierpnia 2010 roku. To jej pierwsza praca i jak sama podkreśla, niezwykle ciekawe doświadczenie, które nauczyło ją otwartości w stosunku do innych ludzi oraz łatwiejszego nawiązywania kontaktów, także twarzą w twarz. Prywatnie interesuje się teatrem, lubi aktywnie spędzać czas, uprawia jogging.

 

 

– Jesteśmy bardzo dumni, że Ani[3] udało się dojść tak wysoko w niezwykle wymagającym konkursie. Osiągnęła poziom eksperta w telemarketingu i obsłudze klienta, co zostało zauważone i docenione – mówi Marcin Luboń, prezes zarządu Avista Media. – Warto podkreślić, że wśród finałowej dwunastki aż osiem osób to pracownicy call center[2] w bankach. Dlatego wyróżnienie otrzymane przez telemarketera Avista Media jest dla nas wielkim sukcesem, tym bardziej, że w konkursie uczestniczymy po raz pierwszy. Chciałbym też pogratulować Dominice Burkackiej, która także wspaniale się zaprezentowała i przeszła do drugiego etapu.[/mv]

 

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. Ani. inaczej Automatic Number Identification lub caller id – numer telefonu dzwoniącego.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Strategiczne zarządzanie ryzykiem – nieodkryty potencjał dla biznesu

Przetasowania polityczne, nowe rewolucyjne technologie i wciąż zmieniające się modele biznesowe przyczyniają się do narastania niespotykanej wcześniej na taką skalę zmienności i niepewności. Jeżeli liderzy biznesowi chcą przetrwać i nadal się rozwijać, powinni jak najszybciej na nie zareagować. O tym dyskutowały autorytety branży finansowej i reprezentanci kadry kierowniczej wyższego szczebla reprezentujący międzynarodowe organizacje podczas konferencji Business in Extraordinary Times.
Czytaj więcej

Finaliści konkursu Telemarketer Roku 2017

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma zaszczyt ogłosić finalistów konkursu Telemarketer Roku 2017. W tegorocznej edycji konkursu na najlepszych konsultantów telefonicznych, wzięło udział 35 firm, które zgłosiły łącznie 176 konsultantów. Jurorzy nominowali do finału X konsultantów, z którymi spotkają się w dniach 15 – 17 maja. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 25 maja podczas Gali rozdania nagród w Warszawie.