Anna Głaz wyróżniona w konkursie Telemarketer Roku 2011

Anna Głaz, konsultantka legnickiego telecentrum firmy Avista Media, została laureatką tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu Telemarketer Roku 2011 w kategorii sprzedaż outbound. Jego wyniki ogłoszono oficjalnie podczas gali Golden Arrow.

[mv]

– To moja pierwsza praca i od razu takie wyróżnienie! Bardzo się z tego cieszę, tym bardziej, że rywalizacja była spora, a kryteria konkursowe wymagające – mówi Anna Głaz.

 

W trzeciej edycji konkursu odbywającego się pod patronatem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego wyłoniono najlepszych telemarketerów w pięciu kategoriach: sprzedaż inbound, sprzedaż outbound, obsługa klienta, help desk i windykacja. Do udziału zgłoszono aż 122 osoby

z całej Polski, z których do drugiego etapu (po przesłuchaniu przez jury nagranych i przesłanych rozmów każdego z kandydatów) przeszło 25 uczestników, wśród nich dwie pracownice Avista Media. Czekał ich jeszcze sprawdzian na żywo, po którym pozostało już tylko 12 osób. I to właśnie spośród nich jurorzy wybrali zwycięzców, pozostałym osobom przyznając tytuły laureatów. Laureatką

w kategorii sprzedaż outbound została Anna Głaz z firmy Avista Media – tu głównej nagrody nie przyznano.

 

Jak wyglądały przesłuchania w ostatnim etapie? – Do całego konkursu przygotowywałam się wspólnie z naszą trenerką oraz z Dominiką, drugą uczestniczką konkursu z naszego contact center[1]. Postawiłam na oryginalną autoprezentację, wykorzystałam zdjęcia i własne materiały wizualne, tym chyba pozytywnie zaskoczyłam jurorów – opowiada Anna Głaz. – Potem były pytania o moje plany i bardziej ogólne, o obsługę klienta i moją pracę. Po prezentacji nadszedł czas na rozmowę symulowaną,

w której musiałam zaprezentować… generator tęczy. Było to pewnym wyzwaniem, bo oferta miała sztywno określone warunki i cenę, a ja na co dzień prowadzę sprzedaż połączoną w dużej mierze

z badaniem potrzeb klientów, ale jakoś poradziłam sobie z tym zadaniem.

 

Anna Głaz studiuje ekonomię na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Avista Media pracuje od sierpnia 2010 roku. To jej pierwsza praca i jak sama podkreśla, niezwykle ciekawe doświadczenie, które nauczyło ją otwartości w stosunku do innych ludzi oraz łatwiejszego nawiązywania kontaktów, także twarzą w twarz. Prywatnie interesuje się teatrem, lubi aktywnie spędzać czas, uprawia jogging.

 

 

– Jesteśmy bardzo dumni, że Ani[3] udało się dojść tak wysoko w niezwykle wymagającym konkursie. Osiągnęła poziom eksperta w telemarketingu i obsłudze klienta, co zostało zauważone i docenione – mówi Marcin Luboń, prezes zarządu Avista Media. – Warto podkreślić, że wśród finałowej dwunastki aż osiem osób to pracownicy call center[2] w bankach. Dlatego wyróżnienie otrzymane przez telemarketera Avista Media jest dla nas wielkim sukcesem, tym bardziej, że w konkursie uczestniczymy po raz pierwszy. Chciałbym też pogratulować Dominice Burkackiej, która także wspaniale się zaprezentowała i przeszła do drugiego etapu.[/mv]

 

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. Ani. inaczej Automatic Number Identification lub caller id – numer telefonu dzwoniącego. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *