Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Alfavox Partnerem konferencji Siła Telemarketingu

Alfavox został Partnerem renomowanego projektu skierowanego do branży telemarketingu. Podczas konferencji, która odbędzie się 26 i 27 września 2011 roku, prezes Alfavox wygłosi prezentację dotyczącą najnowszych trendów rynkowych w zakresie rozwiązań głosowych.

[mv]Siła Telemarketingu to odbywająca się od siedmiu lat konferencja skupiająca ekspertów i praktyków reprezentujących firmy oraz instytucje badawcze z obszaru obsługi klienta i telesprzedaży. Głównym celem tegorocznego spotkania jest zdefiniowanie kierunków rozwoju branży i wskazanie aktualnych trendów.

– Doroczne spotkanie ekspertów telemarketingu w Polsce ma niebagatelne znaczenie dla zrozumienia mechanizmów działających w branży oraz określenia kierunku, w którym ona podąża – komentuje Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Zdecydowaliśmy się wziąć czynny udział w tym przedsięwzięciu, ponieważ daje ono szansę na rzeczową i pogłębioną dyskusję ekspertów, z której owoców może skorzystać cała branża. Zależy nam również na tym, aby podzielić się naszymi doświadczeniami, mamy bowiem nadzieję, że przyczynią się one do rozwoju rynku telemarketingu w Polsce.

Dyskusjom i warsztatom przysłuchiwać się będą przedstawiciele wielu branż wykorzystujących na co dzień telemarketing[1] w swoich kontaktach z klientami, m.in. bankowości, branży ubezpieczeniowej, detalicznej, medialnej, wydawniczej, energetycznej oraz telekomunikacyjnej.

Organizatorem konferencji jest portal „Nowoczesna Firma”. Siła Telemarketingu będzie miała w tym roku swoją siódmą edycję.[/mv]

 

Słownik
1. telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

W grudniu kolejne Zgrupowanie Asów Sprzedaży

W jaki sposób planować swoją pracę, aby bez problemu realizować cele sprzedażowe? Jak sprawić, aby to klienci zabiegali o współpracę z nami? Gdzie szukać wyróżników, kiedy oferowany przez nas produkt jest bardzo podobny do produktu konkurencji?