Call Center[1] Tools, dostawca usług typu call center, zadebiutował w poniedziałek na rynku NewConnect. W pierwszych minutach notowań nie zawarto jeszcze transakcji akcjami tej spółki. Do obrotu na NewConnect trafiło 4 mln akcji serii A oraz 650 tys. akcji serii B.
[mv]W kwietniu Call Center Tools zamknął subskrypcję akcji serii B, z której pozyskał 0,5 mln zł. Środki z emisji mają posłużyć rozwojowi działalności spółki, komercjalizacji oferty i wzmocnieniu sprzedaży.
Call Center Tools oferuje usługi wsparcia działalności typu call center oraz rozwijanie narzędzi dedykowanych zwiększeniu skuteczności działań telemarketingowych. Rozwiązania oferowane przez spółkę znajdują zastosowanie przede wszystkim w takich branżach, jak call center, windykacja oraz badania opinii publicznej.
1. ↑ Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Rusza bezpłatna infolinia UśmiechniętaKasjerka.pl. Pod numerem 800-800-811 pracownicy handlu, super- i hipermarketów będą mogli dowiedzieć się jak poprawić…
Od 1 czerwca 2011 r. infolinia podatkowa nagrywa rozmowy z osobami dzwoniącymi, by zadać pytanie. – Nagrywanie rozmów jest…
20 czerwca 2011
X
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności