Contact Center realizuje telemarketing dla Netii

Spółka Contact Center[1] podpisała umowę z operatorem telekomunikacyjnym Netia. W jej ramach realizowane będą usługi telemarketingowe dla telekomu.

[mv]Konsultanci outsourcingowego Contact Center będą docierali z ofertą usług telekomunikacyjnych operatora do klientów indywidualnych. Oferta obejmuje połączenia głosowe, dostęp do Internetu, telewizji i Internetu mobilnego.

Działania prowadzone są w gdańskim oddziale Contact Center, ale umowa przewiduje rozszerzenie lokalizacji o inne miejscowości. Spółka jest obecna w 17 miejscach na terenie całego kraju.

„Branża telekomunikacyjna jest jednym ze strategicznych obszarów działalności naszej spółki stąd bardzo nas cieszy rozpoczęcie współpracy z tak znaczącym graczem na tym rynku. Mamy duże doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych stąd jestem przekonany, że efekty współpracy będą dla operatora satysfakcjonujące. Mamy również nadzieję na rozszerzenie skali współpracy w najbliższej przyszłości, co zapewni naszym firmom obopólne korzyści” – przekonuje Zbigniew Biały, Prezes Contact Center.

Źródło: epr.pl, 05.07.2011, oprac. mf[/mv]

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *