System Alfavox wdrożony w firmie Telmon

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Sukcesem zakończyło się prowadzone przez Alfavox wdrożenie systemu contact center[1] w firmie TELMON. System obsługuje 50 stanowisk call center[2]

W firmie TELMON zaimplementowane zostały przede wszystkim funkcjonalności wspomagające codzienną pracę agentów oraz zarządzanie bazami i pracą konsultantów.

[mv]

– W TELMON wdrożyliśmy pełne rozwiązanie alfa Contact Center wraz z modułem alfa IVR[3], alfa Scripter oraz alfa Recorder – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Nasze rozwiązanie posłuży do realizacji celów biznesowych klienta w zakresie realizacji zleconych akcji outboundowych oraz obsługi zleceń w zakresie ruchu przychodzącego.

Dostarczone rozwiązanie klasy contact center pozwoli firmie TELMON na profesjonalne wspieranie aktualnych klientów oraz pozyskanie nowych zleceń, czemu posłużą zaawansowane możliwości technologiczne i funkcjonalne systemu oraz gwarantowane wsparcie naszych inżynierów i analityków biznesowych.

– Wdrożenie oraz późniejszy rozwój systemu przebiegał bardzo sprawnie – komentuje Artur Kapacki, prezes TELMON. – Alfavox bardzo szybko reaguje na wszelkie nasze uwagi i problemy, współpraca jest owocna i godna polecenia.

TELMON to centrum outsourcingowe świadczące usługi w zakresie telemarketingu i telesprzedaży.

[/mv]
Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *