Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Voice Contact Center zwycięzcą Golden Arrow

Voice Contact Center[1] zrealizowała kampanię, która została nagrodzona w VI edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow 2011, w kategorii Telemarketing[2]. To pierwsza nagroda w tej kategorii od początku istnienia konkursu. Nagrodzona kampania realizowana była na rzecz Wydawnictwa G+J RBA.

 

Projekt dotyczył monitoringu należności i był skierowany do prenumeratorów miesięcznika National Geographic Polska. Voice Contact Center jest obecnie głównym partnerem Wydawnictwa w zakresie sprzedaży przez telefon. Firmy planują rozszerzyć współpracę w obszarze telefonicznej obsługi klientów.

[mv]

Golden Arrow to konkurs na najlepsze kampanie marketingu bezpośredniego, organizowany przez VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego pod patronatem m.in. Media&Marketing Polska. W tegorocznej, VI edycji największego branżowego wydarzenia udział wzięło 65 firm, które zaprezentowały 141 projektów. Kampanie ocenione zostały w 14 kategoriach. Od 2006, gdy po raz pierwszy zorganizowano konkurs, firmy call/contact center zdobywały wyróżnienia, lecz nigdy nie przyznano nagrody głównej w kategorii Telemarketing. Projekt realizowany przez Voice Contact Center dla Wydawnictwa G+J RBA jako pierwszy zwyciężył w kategorii Telemarketing.

 

Spółka Voice Contact Center zrealizowała zwycięski projekt na przełomie 2010/2011 roku. Kampania składała się z dwóch etapów. Konsultanci Voice Contact Center kontaktowali się z prenumeratorami National Geographic Polska, by ustalić przyczyny opóźnień płatności oraz uzgodnić termin zapłaty. W drugim etapie kontaktowali się z tymi prenumeratorami, których płatność nie wpłynęła, choć wcześniej deklarowali, że jej dokonają.

 

W projekcie wykorzystywana była zarówno komunikacja telefoniczna, jak i e-mailowa. Dzięki efektywności Voice Contact Center aż w 83% przypadków rozwiązano problematyczne sytuacje, w wyniku których powstały zaległości w płatnościach. Istotnym elementem kampanii było nie tylko odzyskanie należności, ale także utrzymanie zamówień i budowanie długoterminowych relacji z Klientami.

 

„Ogromnie cieszymy się, że przeprowadzony przez Voice Contact Center projekt „Monitoring należności” został doceniony przez kapitułę konkursu i zwyciężył w kategorii Telemarketing. Misją Voice Contact Center jest zapewnienie zleceniodawcom najwyższej jakości usług. Nagroda Golden Arrow potwierdza, że projekty Voice Contact Center są skuteczne, spełniają wymagania stawiane przez zleceniodawców spółki i stanowią efektywne narzędzie w kontakcie z klientami docelowymi. Zwycięstwo to zasługa wszystkich osób pracujących w spółce, ale przede wszystkim zespołu pracującego dla Wydawnictwa G+J RBA oraz konsultantów” – powiedział Adam Kotrych, prezes zarządu Voice Contact Center.

 

Wydawnictwo G+J RBA współpracuje z Voice Contact Center od maja 2010 roku. Początkowo spółka została jednym z kilku partnerów do telesprzedaży prenumerat magazynów National Geographic Polska i National Geographic Traveler. Dzięki wysokim wynikom sprzedażowym, Voice Contact Center stało się głównym partnerem Wydawnictwa, a współpraca została wzbogacona o dodatkowe procesy – m.in. właśnie o telefoniczną windykację. W najbliższym czasie spółki planują rozszerzyć kontrakt w obszarze związanym z telefoniczną obsługą klienta.

 

„W National Geographic Polska bardzo ważne są dla nas indywidualne podejście do klienta i budowanie emocjonalnej więzi Czytelnika z magazynem. Telefon i e-mail są narzędziami, które pozwalają nam to osiągnąć. Voice Contact Center potraktowało każdego z naszych klientów indywidualnie i bardzo profesjonalnie poprowadziło nasz projekt, co przyniosło to efekty nie tylko sprzedażowe, ale również wzmocniło satysfakcję naszych klientów” – tłumaczyła Agata Linek Dyrektor ds. Prenumeraty i Sprzedaży Wysyłkowej Wydawnictwa G+J RBA.[/mv]

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy