Call Center[1], a właściwie teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca (COM) działa od dziś we Wrocławiu. Po numerem +48 71 777 77 77 będzie można zasięgnąć informacji z Urzędu Miasta bez wychodzenia z domu – pisze portal tuwroclaw.com.
Od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 będzie można zaczerpnąć szczegółowej informacji o pracy urzędu lub o sprawie, którą mamy tam do załatwienia. Zamiast kluczyć po budynku wystarczy wykręcić siedem siódemek i wówczas dowiemy się wszystkiego od specjalisty – informuje serwis tuwroclaw.com.
Obecnie telefony odbiera 15 konsultantów, którzy juz teraz przeprowadzają ok. 400 rozmów dziennie. Koszt projektu to ok. 1,5 miliona złotych rocznie.
W planach jest rozwinięcie COM o system informatyczny połączony z mapą Wrocławia, rejestrujący zjawiska przestrzenne na jego terenie – czytamy na tuwrocław.com.
Źródło: tuwroclaw.com(SG)