Miejskie call center we Wrocławiu

Call Center, a właściwie teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca (COM) działa od dziś we Wrocławiu. Po numerem +48 71 777 77 77 będzie można zasięgnąć informacji z Urzędu Miasta bez wychodzenia z domu – pisze portal tuwroclaw.com.

Call Center[1], a właściwie teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca (COM) działa od dziś we Wrocławiu. Po numerem +48 71 777 77 77 będzie można zasięgnąć informacji z Urzędu Miasta bez wychodzenia z domu – pisze portal tuwroclaw.com.

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 będzie można zaczerpnąć szczegółowej informacji o pracy urzędu lub o sprawie, którą mamy tam do załatwienia. Zamiast kluczyć po budynku wystarczy wykręcić siedem siódemek i wówczas dowiemy się wszystkiego od specjalisty – informuje serwis tuwroclaw.com.

Obecnie telefony odbiera 15 konsultantów, którzy juz teraz przeprowadzają ok. 400 rozmów dziennie. Koszt projektu to ok. 1,5 miliona złotych rocznie.

W planach jest rozwinięcie COM o system informatyczny połączony z mapą Wrocławia, rejestrujący zjawiska przestrzenne na jego terenie – czytamy na tuwrocław.com.

Źródło: tuwroclaw.com(SG)

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *